Geplaatst: 11 november 200717 jaren comment_819662 Als ik GTA:SA wil starten krijg ik sinds kort steeds een foutenrapport van gta_sa.exe. Ik heb hem al geherinstalleerd, de pc opnieuw opgestart en ik gebruik geen mods. Als ik doorklik naar technische gegevens word dit bestand aan het rapport toegevoegd: C:\DOCUME~1\JORICK~1.FUJ\LOCALS~1\Temp\8203_appcompat.txt , ik kan dit ook nergens vinden Help me plz Bewerkt: 11 november 200717 jaren door Darkcobra
Geplaatst: 19 november 200717 jaren comment_825634 ik help je wel . als je een paar bestanden nie kan vinden gebruik dan de zoekfunctie bij start, misschien kan je daardoor je bestand weer vinden en kan je die probleem oplossen. greetz kamranoi
Als ik GTA:SA wil starten krijg ik sinds kort steeds een foutenrapport van gta_sa.exe.
Ik heb hem al geherinstalleerd, de pc opnieuw opgestart en ik gebruik geen mods.
Als ik doorklik naar technische gegevens word dit bestand aan het rapport toegevoegd:
C:\DOCUME~1\JORICK~1.FUJ\LOCALS~1\Temp\8203_appcompat.txt , ik kan dit ook nergens vinden
Help me plz
Bewerkt: door Darkcobra