Geplaatst: 11 november 200717 jaren comment_819733 Check m'n nieuwe Kempi design, hier is het orgineel: En hier is de mijne: Wat vinden jullie d'r van?
Geplaatst: 11 november 200717 jaren comment_819757 Check m'n nieuwe Kempi design, hier is het orgineel: En hier is de mijne: Wat vinden jullie d'r van? Mooi ! Je krijgt een 9.0 van mij. Hoe kom je aan die foto ?
Geplaatst: 11 november 200717 jaren Auteur comment_820002 Thx voor feed mensen En over die foto's, hoe zal'k het zeggen.. Beroepsgeheim?
Geplaatst: 14 november 200717 jaren comment_821751 Hey, Ik vind hem erg leuk gemaakt, het klopt gewoon helemaal , alleen waar is die Tattoo gebleven op zijn voorhoofd ? De tekst past er misschien wel bij maar het is niet echt leesbaar. succes verder, Jeforce
Geplaatst: 15 november 200717 jaren Auteur comment_822923 Hey,Ik vind hem erg leuk gemaakt, het klopt gewoon helemaal , alleen waar is die Tattoo gebleven op zijn voorhoofd ? De tekst past er misschien wel bij maar het is niet echt leesbaar. succes verder, Jeforce De tattoo op z'n voorhoofd heb ik weg gehaald want die stond niet echt mooi omdat er maar een paar kleuren zijn gebruikt en het niet echt een gedetailleerd/wild design is.
Geplaatst: 15 november 200717 jaren comment_823008 Hey,Ik vind hem erg leuk gemaakt, het klopt gewoon helemaal , alleen waar is die Tattoo gebleven op zijn voorhoofd ? De tekst past er misschien wel bij maar het is niet echt leesbaar. succes verder, Jeforce De tattoo op z'n voorhoofd heb ik weg gehaald want die stond niet echt mooi omdat er maar een paar kleuren zijn gebruikt en het niet echt een gedetailleerd/wild design is. oke dan snap ik het
Check m'n nieuwe Kempi design, hier is het orgineel:
En hier is de mijne:
Wat vinden jullie d'r van?