Geplaatst: 11 november 200717 jaren comment_819980 Ik heb net mijn eerste zelfgemaakte sig afgemaakt. Verwacht er niet veel van, het is mijn eerste sig. Hints en tips zijn altijd welkom. Edit: Aanpassingen in de sig zijn niet mogelijk, want bij het maken ben ik vergeten de .psd op te slaan... Bewerkt: 14 november 200717 jaren door Donald F. Duck
Geplaatst: 12 november 200717 jaren comment_820133 Hmm ik vind hem niet zo mooi... Probeer tuts te volgen. Volgensmij heb je ook tuts voor paint (een paar) 4.0 Bewerkt: 18 november 200717 jaren door T-Designz
Geplaatst: 14 november 200717 jaren comment_821750 Hey, Het is erg moeilijk om zoiets er goed uit te laten komen, de enige echt tips die ik je daarbij kan geven is om je achtergrond nauwer te laten betrekken met Donald Duck hierdoor lijkt het meer 1 en komt het vertrouwlijker over succes verder, Jeforce
Ik heb net mijn eerste zelfgemaakte sig afgemaakt. Verwacht er niet veel van, het is mijn eerste sig.
Hints en tips zijn altijd welkom.
Edit: Aanpassingen in de sig zijn niet mogelijk, want bij het maken ben ik vergeten de .psd op te slaan...
Bewerkt: door Donald F. Duck