Geplaatst: 12 november 200717 jaren comment_820762 weet iemand hoe je heuvels maakt met sketchup? wel een beetje redelijke... ik heb screens gezien waar allemaal hokjes stonden over de heuvels groetjes game~skater
Geplaatst: 12 november 200717 jaren comment_820779 dat doe je met de sandbox tool die activeer je bij extra en dan opties volgend mij dan maak je een groot vak met de snadbox tool dat is een van de eerste 2 dan rechtermuis er op en dan edit dan mak je de tool met zon peiltje (een van de laatste 4) en je kan het omhoog halen. het kan iets afwijken omdat ik het uit me hoofd doe
Geplaatst: 12 november 200717 jaren Auteur comment_820787 dat doe je met de sandbox tool die activeer je bij extra en dan opties volgend mij dan maak je een groot vak met de snadbox tool dat is een van de eerste 2 dan rechtermuis er op en dan edit dan mak je de tool met zon peiltje (een van de laatste 4) en je kan het omhoog halen. het kan iets afwijken omdat ik het uit me hoofd doe bedankt voor je uitleg maar ik kan het niet vinden
weet iemand hoe je heuvels maakt met sketchup?
wel een beetje redelijke...
ik heb screens gezien waar allemaal hokjes stonden over de heuvels
groetjes game~skater