Geplaatst: 13 november 200717 jaren comment_820978 Hey Ik wil weten wat wankenstein is .. Ik weet wel wat DM is enzo maar wat is er speciaal aan wankenstein en hoe maak je dat =P Want ik ga nu heel veel maps maken voor mn server.
Geplaatst: 13 november 200717 jaren comment_820996 Wankenstein is gewoon een DM map. Alleen heel veel mensen hebben hem als voorbeeld gebruikt. Of er iets aan veranderd/toegevoegd
Geplaatst: 13 november 200717 jaren Auteur comment_821144 Wankenstein is gewoon een DM map. Alleen heel veel mensen hebben hem als voorbeeld gebruikt. Of er iets aan veranderd/toegevoegd Ty Waar kan ik dat downloaden ? Bewerkt: 13 november 200717 jaren door T-Designz
Geplaatst: 13 november 200717 jaren comment_821188 Wankenstein is de maker van de map Wankenstein DD. Je kan bijna alle maps die publiekelijk vrij zijn gegeven downloden via het map center van MTA dat vind je hier (klik hier). De map Wankenstein DD download je hier (klik hier).
Hey
Ik wil weten wat wankenstein is ..
Ik weet wel wat DM is enzo maar wat is er speciaal aan wankenstein en hoe maak je dat =P
Want ik ga nu heel veel maps maken voor mn server.