Ik vraag me af waarom Rockstar besluit om sommige dingen uit het spel te halen, of helemaal te veranderen (als je bijvoorbeeld kijkt naar wat men in de béta versie allemaal van plan is.
Nu is bij sommige dingen duidelijk waarom ze geschrapt zijn, zoals bijvoorbeeld het invliegen op Donald Love's kantoor, dat dan teveel zou lijken op de aanslagen van 11 september of het schrappen van Pastor Richards omdat zijn voice actor overleedt, maar bij andere dingen is dat weer geheel onduidelijk
Hier nog een filmpje over de béta-versie van San Andreas en Vice City
Ik denk dat dit wel een leuk discussietopic kan worden (lees discussietopic, geen spamtopic) waar je jou mening achterlaat wat Rockstars motieven zijn om dingen te schrappen
Ik weet wel zeker dat dit niet goed thuishoort hier, maar omdat het meer over Rockstar gaat dan over GTA heb ik geen idee waar ik het wel neer kan zetten, maar een Mod weet dat waarschijnlijk wel
Ik vraag me af waarom Rockstar besluit om sommige dingen uit het spel te halen, of helemaal te veranderen (als je bijvoorbeeld kijkt naar wat men in de béta versie allemaal van plan is.
Enkele bekende dingen zijn Darkel en vermoedelijke terroristen-missies, de bekende Fort Baxter Air Base en natuurlijk de Hot Coffee en Alcatraz(?).
Nu is bij sommige dingen duidelijk waarom ze geschrapt zijn, zoals bijvoorbeeld het invliegen op Donald Love's kantoor, dat dan teveel zou lijken op de aanslagen van 11 september of het schrappen van Pastor Richards omdat zijn voice actor overleedt, maar bij andere dingen is dat weer geheel onduidelijk
Hier nog een filmpje over de béta-versie van San Andreas en Vice City
Ik denk dat dit wel een leuk discussietopic kan worden (lees discussietopic, geen spamtopic) waar je jou mening achterlaat wat Rockstars motieven zijn om dingen te schrappen
Ik weet wel zeker dat dit niet goed thuishoort hier, maar omdat het meer over Rockstar gaat dan over GTA heb ik geen idee waar ik het wel neer kan zetten, maar een Mod weet dat waarschijnlijk wel