Jump to content
Geplaatst:
comment_821952

Als ik door een grote stad rij merk ik op dat er steeds mee moskeeën en gebedshuizen bij komen.

We hebben nou ongeveer 512 moskeeën in Nederland staan en elke 2 maanden komt er 1 bij.

Ik denk dat we eens een grens moeten stellen..

Als het zo doorgaat komen er over een paar jaar meer moskeeën dan kerken!!!

Dit vind ik dus niet kunnen.. (Nou moeten jullie niet denken dat ik iets tegen moslims heb ;) )

Wat vinden jullie ervan?

Hier een kaartje van 2004 waarin je kan zien dat de moskeeën in heel het land verspreidt staan:

moskee.gif

• Reacties 280
  • Bezichtigingen 18.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_901662
HALLO JULLIE WETEN NIET WAT JULLIE ZEGGEN.

Eeentje kom met jezus !! Jezus is ook onze profeet en zoals jullie weten vinden wij afbeelden van profeten niet zo goed. Dus ook neit als mensen jezus gaan afbeelden. Maar dat zouden moslims drm ook nooit doen en dat doen ze ook niet. Niet-moslims gaan jezus afbeelden ik niet dus !!

Maak je niet zo druk man. We hebben het hier over een tekening/schilderij van een waarschijnlijk fictief persoon. Er zijn ergere dingen in de wereld dan dat.

Nou of hij fictief is, het is in iedereens ogen verschillend. Maar zoals ik eerder al zei: Er worden zoveel tekeningen over Jezus gemaakt en andere heilige en misschien wel bijzondere mensen. Deze mensen maken er toch ook niet zoveel ophef over.

Bewerkt: door Jay;

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_915123
HALLO JULLIE WETEN NIET WAT JULLIE ZEGGEN.

Eeentje kom met jezus !! Jezus is ook onze profeet en zoals jullie weten vinden wij afbeelden van profeten niet zo goed. Dus ook neit als mensen jezus gaan afbeelden. Maar dat zouden moslims drm ook nooit doen en dat doen ze ook niet. Niet-moslims gaan jezus afbeelden ik niet dus !!

Maak je niet zo druk man. We hebben het hier over een tekening/schilderij van een waarschijnlijk fictief persoon. Er zijn ergere dingen in de wereld dan dat.

Nou of hij fictief is, het is in iedereens ogen verschillend. Maar zoals ik eerder al zei: Er worden zoveel tekeningen over Jezus gemaakt en andere heilige en misschien wel bijzondere mensen. Deze mensen maken er toch ook niet zoveel ophef over.

Jah wat kunnen wij eraan doen christennen maken zelf foto's van jezus, wij vinden het wel erg drm kijken we er ook niet naar maar dat kunenn we neit tegenhouden dat gebeurt wereldwijd. Maar we wille eht tegenhouden dat ze dat ook met mohamed doen want dat is onze Hoogste profeet en daar mag je geen domme tekeningen over maken want niemand weet hoe hij eruit zag. En nationalist moet je nou overal zulke domme opmerking over geven, vind je het gek dat je bent geband.

Geplaatst:
comment_915166
Jah wat kunnen wij eraan doen christennen maken zelf foto's van jezus

Toen hadden ze geen fototoestellen en nu is er geen Jezus. Dus hoe hebben ze de foto's gemaakt? :puh:

Geplaatst:
comment_915879

Ja sorry ik bedoelde die schilderijen en beeldjes. En ik weet niet hoe ze erbij komen dat hij er zo uitzag ze hebben hem nooit gezien. Maarja in ieder geval moslims verbeelden geen profeten en zelfs eigelijk mag je niet eens een menselijk iemand vasteleggen drm willen strenge moslims nooit op de foto komen.

Geplaatst:
comment_916026
Ja sorry ik bedoelde die schilderijen en beeldjes. En ik weet niet hoe ze erbij komen dat hij er zo uitzag ze hebben hem nooit gezien. Maarja in ieder geval moslims verbeelden geen profeten en zelfs eigelijk mag je niet eens een menselijk iemand vasteleggen drm willen strenge moslims nooit op de foto komen.

Je mag echt wel een "menselijk iemand" vastleggen. Ze publiceren is inderdaad een ander verhaal.

Geplaatst:
comment_916059

Nou eigelijk mag dat niet, tekenen van een gezicht mag eigelijk ook niet. Drm tijdens het bidden mag je geen gezicht afgebeeld voor je hebben en ook neit op je kleren die je draagt. MAar daar luistert bijna niemand naar. Sommige erg strenge wel maar bijna niemand. Dus het afbeelden van profeet is al helemaal verboden !!

Geplaatst:
comment_916069
Nou eigelijk mag dat niet, tekenen van een gezicht mag eigelijk ook niet. Drm tijdens het bidden mag je geen gezicht afgebeeld voor je hebben en ook neit op je kleren die je draagt. MAar daar luistert bijna niemand naar. Sommige erg strenge wel maar bijna niemand. Dus het afbeelden van profeet is al helemaal verboden !!

Tekenen van een gezicht mag volgens de Nederlandse wet wel, misschien niet bij Moslims. Bij de katholieken is het ook zo dat je geen beeld van god in je hoofd mag maken dus ik begrijp wat je bedoelt.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_992357
hier in den-haag zijn ook best wel veel moskeeen en van mij mogen ze weg :duh:

waarom niet in hun eigen land ? waarom moeten ze ons land helemaal naar die van hun ombouwen :N

moskeeen worden niet betaald door de overheid maar door degene die een moskee zelf bouwt

Geplaatst:
comment_992623

Ik vind dat die moskeeen weg mogen.

Het zijn er nu te veel.

Van mij mag het heus wel ietsjes minder.

Zo verdwijnt de Nederlandse cultuur.

Waarom zouden hun hier wel moskeeen mogen bouwen,terwijl hun geen kerken in een Islamitisch land willen hebben?

Ik vind dit nu echt te erg worden.

Geplaatst:
comment_993007

Omdat wij een vrij land zijn en daar trots op zijn, en die oosterse landen kennelijk iets minder soepel zijn.

Wil je jezelf nu naar hetzelfde niveau brengen als de onderdrukkende regeringen, door bepaalde vormen van geloof niet toe te staan, of hen geen Godshuis te gunnen?

Geplaatst:
comment_993063

Ik vind het schandalig dat Nederland zo zich laat meesleuren. Zóveel moskeeën in Nederland , En als wij in Marokko , Turkije , Irak etc een kerk bouwen , Worden ze agressief en willen ze gelijk oorlog voeren. Kijk eens naar Wegmisbruikers , Al die mensen uit die landen worden gelijk agressief en zeggen gelijk van '' WAAROM PAK JE MIJ IK WERK VOOR ME GELD DIT EN DATJES '' , En wij nederlanders accepteren gewoon de politie. Iets anders: '' Typ eens bij youtube in : Plus overval '' gelijk 1000'en filmpjes en wie zijn daarbij betrokken , 78% de negers. Met 18% met een dodelijk einde. Ik geef me mening.

Geplaatst:
comment_996050

Het is op onze school zo dat wij geen petje op mogen hebben. Maar de Joodse kinderen en Moslims mogen wel een kappeltje of hoofddoek op. Dat vind ik nou zo'n situatie waar de Nederlanders elkaar gaan discrimineren. Dit land begint overigens een beetje heel veel op Turkije te lijken. Als je kijkt naar al die moskee's en bedhuizen.

Ook vind ik dat de Turken en Marrokanen gewoon Nederlands moeten praten en niet in hun eigen taal. Jij verstaat echt geen zak van hun maar ze weten wel wat jij allemaal zegt. Ze kunnen je bivoorbeeld uitschelden zonder dat je het weet.

De regering is veel te soft en doen echt geen meter aan het opkomen van de Marrokanen, Turken, Polen en ga zo maar door. En Ik wil wel eens zien als wij een kerk bouwen in Turkije. Wedden dat er dan problemen komen. De Turkse overheid zal zeggen dat dat niet mag en in strijd is met geloof. Kunnen wij ook zeggen dat wij dan geen tostemming meer geven voor moskeeen in ons land. Oei Oei een grote ruzie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.