Jump to content
Geplaatst:
comment_76893

Hallo,

Ik denk eraan om een Video Walktrough van alle missies in GTA SA te maken...

Ik wil alleen eerst weten of jullie het een goed idee vinden en het echt nodig vinden..

Wat is een Video Walktrough ?

Nou dat is een walktrough die niet wordt uitgelegd met tekst , maar dmv een video , ik speel dan die missie en neem hem op met mn webcam zonder geluid en kun je zien hoe ik hem heb gedaan....

Freek

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 2.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Wat vind jij van een Video Walktrough ?! 43 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van een Video Walktrough ?!

• Graag , Kan ik wel gebruiken !
      30
    • Sorry , Heb Ik Niet Nodig !
      11

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_77463

Jaah maar ik bij mij zegt dat ie de server niet kan vinden

:blink: .

Maar als je die link nog 1 keer doet en dan op de Http:// Button kliken zodat ik er gelijk naar toe kan gaan.

GTA@SA

Geplaatst:
  • Auteur
comment_77579

Trouwens ik zoek nog mensen die willen helpen met dit project , om precies te zijn 2 mensen...

Je moet:

TV kaart hebben

Minstens 1 x per week me een filmpie sturen....

PB me als je intresse hebt

Freek

Geplaatst:
comment_77830

van mij mag het wel, maar zelf heb ik het niet nodig, ah misschien van de Zero missies, want die heb ik nog steeds niet gehaald, maar verder heb ik hem niet echt nodig

Geplaatst:
comment_77831

vandaag heeft petermurfje mij gevraagt of ik wilde helpen, ik vind het allemaal heel leuk en aardig maar ik heb er helemaal geen tijd voor, sorry jongens, mischien als ik weer naar school moet en gan stage meer heb want je moet veel tijd in stage steken ivb bewijzen leveren werkstukken maken enz..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_77850

Maar goed ik heb nu 3 mensen:

Ik

Petersmurfje

Lithuner

En ik zoek nog steeds mensen ik ben al wat PB's aan het zende dus..

Freek

Geplaatst:
  • Auteur
comment_78616

Ok ik ben het nu even op een andere host aan het uploaden omdat die andere host zuigt...

Maar voelt er echt NIEMAND iets voor om mij te helpen ?

Des te meer mensen des te weiniger je hoeft te doen?

Ik heb al:

THE_GAME_MEN! ( ik ;) )

lilthuner

petersmurfje

BTW : ik geloof dat mn broertje tv in op zn 9600 xt heeft dus misschien kan ik ook nog betere qualiteit geven dan ik dacht en ik heb al een webhost geregeld

Freek

Geplaatst:
  • Auteur
comment_78673
wat moeten die mensen dan doen als ze je willen helpen  :D  :D  :puh:

Je moet:

TV kaart hebben

Filmpjes insturen ( geregeld )

--------

@ Joriz , ja dat is natuurlijk waar , maar ik heb een host gevonden zonder limit , alleen met file sizelimit van 10 mb voor een wmv , we zijn met hem aan het overleggen..

EDIT : Hier kun je straks vanaf 10:00 ( 's morgens ) de test video walktrough downloaden , he he , deze is nog met de webcam ik zal vandaag met de tv kaart proberen..

http://gtasa.bizhat.com/Body_Harvest.WMV

Freek

Bewerkt: door THE_GAME_MEN!

Geplaatst:
comment_78679
Ok ik ben het nu even op een andere host aan het uploaden omdat die andere host zuigt...

Maar voelt er echt NIEMAND iets voor om mij te helpen ?

Des te meer mensen des te weiniger je hoeft te doen?

Ik heb al:

THE_GAME_MEN! ( ik ;) )

lilthuner

petersmurfje

BTW : ik geloof dat mn broertje tv in op zn 9600 xt heeft dus misschien kan ik ook nog betere qualiteit geven dan ik dacht en ik heb al een webhost geregeld

Freek

Heej,

Ik wil wel helpen! :lol:

Geplaatst:
comment_78762

Ik kan niet meer aan mee doen want THE_GAME_MEN! zei in de vorige pagina dat het niet door ging ofzo en ben dus nu BrokenTable aan het helpen voor die walktrough die gtagames nu heeft.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.