Geplaatst: 15 november 200717 jaren comment_822662 Bij mijn vriend doet de harry potter and the order of the phoenix demo doet hij het niet. Hij krijgt dan: In hp_demo.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. en dan kan je klikken: Rapport verzenden of Niet verzenden. Wat moet hij nu doen? Greetz Metal
Geplaatst: 17 november 200717 jaren comment_824356 niet verzenden maar van waar heeft hij de demo? want het kan zijn dat die corrupt is
Geplaatst: 29 november 200717 jaren Auteur comment_832586 Omdat hij wil weten of het het waart is om de game te kopen Help pls Greetz Metal
Geplaatst: 29 november 200717 jaren comment_832607 ja maar misschien moet hij eens een andere downloaden, anders ff alle drivers updaten en kijken of hij de goeie hardware heeft, zoek je gewoon even op internet of hij aan de specs voldoet
Geplaatst: 30 november 200717 jaren Auteur comment_833073 ja maar misschien moet hij eens een andere downloaden, anders ff alle drivers updaten en kijken of hij de goeie hardware heeft, zoek je gewoon even op internet of hij aan de specs voldoet Kan je ff een site opnoemen waar wij dat kunnen zien? Greetz Metal
Geplaatst: 1 december 200717 jaren Auteur comment_833465 bedankt allemaal ik weet nou wat het probleem is: hij heb een .... computer te langzaam Word tijd voor nieuwe pc! bedankt voor alle help! Greetz Metal2you Bewerkt: 1 december 200717 jaren door metal2you
Bij mijn vriend doet de harry potter and the order of the phoenix demo doet hij het niet.
Hij krijgt dan: In hp_demo.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
en dan kan je klikken: Rapport verzenden of Niet verzenden.
Wat moet hij nu doen?
Greetz Metal