Jump to content
Geplaatst:
comment_76947

MTA 0.4.5 is bijna klaar. Staat nu al op 90 %!!

Nu nog even voordat het uitkomt.

Zover ik weet is MTA 0.4.5 alleen wat bug fixes en kleine details erbij. MTA Blue is echt de grote nieuwe versie.

Toch wil ik dus nog vragen wat verwacht jij van MTA 0.4.5

Ik verwacht een betere cheat beveiliging.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_89678

MTA 0.4.5 is hernoemd naar MTA 0.5 wegens het groot aantal veranderingen dat er in deze versie zal zitten...

Hij zou gister al gereleased zijn als er niet plotseling een Bug tevoorschijn was gekomen, op dit moment zijn ze bezig die bug te fixen, er gaan wel geruchten rond dat MTA 0.5 binnen 2 uur gereleased zal zijn...

Geplaatst:
comment_89705
MTA 0.4.5 is hernoemd naar MTA 0.5 wegens het groot aantal veranderingen dat er in deze versie zal zitten...

Hij zou gister al gereleased zijn als er niet plotseling een Bug tevoorschijn was gekomen, op dit moment zijn ze bezig die bug te fixen, er gaan wel geruchten rond dat MTA 0.5 binnen 2 uur gereleased zal zijn...

Ja dat was 10 min. geleden zo...ze zijn op een .img bestand gekomen die fout gemod was...

Dus het zal waarschijnlijk morgen uit zijn(vanavond om 12:00 zal hij hoogstwaarschijnlijk gereleased worden volgens de makers van MTA)

Geplaatst:
comment_90113

Nouw hij is klaar en het opstarten van een skin vind ik echt super snel!!!

Alleen ik moet het nog wel even onder de knie proberen te krijgen, vatte er nog niet zoveel van :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.