Geplaatst: 16 november 200717 jaren comment_823399 Hey mensen, Als ik GTA:SA wil starten krijg ik sinds kort steeds een foutenrapport van gta_sa.exe. Ik heb hem al geherinstalleerd, de pc opnieuw opgestart en ik gebruik geen mods. Als ik doorklik naar technische gegevens word dit bestand aan het rapport toegevoegd: C:\DOCUME~1\JORICK~1.FUJ\LOCALS~1\Temp\8203_appcompat.txt , ik kan dit ook nergens vinden Help me plz
Geplaatst: 16 november 200717 jaren comment_823405 Ik zou een backup downladen maar ik weet niet of dit legaal is over legaal gesporoken is hij wel orgineel
Geplaatst: 17 november 200717 jaren Auteur comment_823813 Waar moet ik dan een back-up van downloaden? En ja ik heb hem gwoon in de winkel gekocht
Hey mensen,
Als ik GTA:SA wil starten krijg ik sinds kort steeds een foutenrapport van gta_sa.exe.
Ik heb hem al geherinstalleerd, de pc opnieuw opgestart en ik gebruik geen mods.
Als ik doorklik naar technische gegevens word dit bestand aan het rapport toegevoegd:
C:\DOCUME~1\JORICK~1.FUJ\LOCALS~1\Temp\8203_appcompat.txt , ik kan dit ook nergens vinden
Help me plz