Geplaatst: 17 november 200717 jaren comment_824347 Ik heb een mod gedownload van een racewagen. Als ik er ben en in wil stappen sluit het spel, hoe kan dat?
Geplaatst: 17 november 200717 jaren comment_824372 Dat kunnen 2 dingen zijn: - De Mod deugt niet. - Je hebt de mod niet op de juiste manier of niet voledig geinstalleerd. Greetz, Black Force
Geplaatst: 18 november 200717 jaren Auteur comment_824559 Oke, dan werkt de mod niet want ik heb hem goed geinstalleerd
Geplaatst: 18 november 200717 jaren comment_825194 Oke, dan werkt de mod niet want ik heb hem goed geinstalleerd Dan klopt de handling.cfg lijn met de vehicle.ide lijn niet met mekaar. Dan staat bv. in de handling lijn dat ie volgens de BF-injection manier moet instappen en in de vehicle lijn zoals in een gewone wagen. Dan weet gta niet hoe ie in moet stappen en loopt ie vast. Wat kan je doen, voertuig verwijderen of handling en vehicle lijn opnieuw invoeren. En hoe heb je de wagen geinstalleerd? Greetz Ferryn
Ik heb een mod gedownload van een racewagen. Als ik er ben en in wil stappen sluit het spel, hoe kan dat?