Jump to content
Geplaatst:
comment_824860

Hallo iedereen...

Ben terug van weggeweest.

Ik moet jullie eens iest vertellen (:puh:)

Ik heb me overlaatst eens een nieuw spelletje gekocht (zie titel (PS2))

Nu heb ik van EA een tip gekregen.

Daar stond dat ik bij het compound van de Tataglia's een bom in de kelder moet plaatsen.

Maar er is een probleem. Ik geraak tot bij hun compound, maar als ik dan hun terrein op ga, en ik wil binnen gaan schieten ze mij dood.

Heeft er misschien iemand tips om te kunnen overleven of dit te kunnen halen.

Alvast vreselijk bedankt ;)

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 2.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_839801

Daar dacht ik ook al aan. Ik heb de helft van alle kluizen al opgeblazen, dus ik moet echt ieder winkeltje afstruinen om een kluis die nog niet opgeblazen is te vinden. Verder staan er in verschillende tunnels nog wat vijandige families wat in te laden, als je het lang genoeg volhoudt kun je een gangwar beginnen. In het zuiden van Hells Kitchen zijn er altijd Cuneo's met Corleones aan het vechten. Als je ze neerschiet, en je loopt een blokje om zijn ze er weer :D En in het park van Midtown moet je altijd met een paar Corleonens wat Barzini's afmaken. Zelfs dan duurt het lang.

Geplaatst:
comment_842204
Ziekenhuizen, bij mij zijn die steeds gesloten.

De grote ziekenhuizen zijn inderdaad altyd gesloten

maar de klinieken waar je op gevangen word zijn gewoon open.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_842577
De grote ziekenhuizen zijn inderdaad altyd gesloten

maar de klinieken waar je op gevangen word zijn gewoon open.

Ah, die ziekenhuisjes waar die "illegale" dokters verblijven...

Dat weet ik, heb er zelf al enkele safe's opgeblazen ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_843302

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb nog een vraag...

In Brooklyn is er een pakhuis van de Barzinies, die ligt aan het water, allez er ligt toch een boot bij...

Weet iemand tips voor dat over te nemen, ook waar de om te kopen man staat (in het pakhuis, buiten,...)

Ten slotte nog een vraag, is het pistool van een huurmoordenaar (niv 3) een goed wapen of niet?

Geplaatst:
comment_843342

Ik heb hier zelf ook heel veel moeite mee gehad, hij is inderdaad heel lastig. De Barzini's zijn dan ook de sterkste mafia in New York. Zorg er in de eerste plaats voor dat je een sterke voorraad hebt en goede wapens, anders wordt het nog moeilijker.

Als je eenmaal de blokkade hebt uigeschakeld, ik neem aan dat dit niet moeilijk is, ga je door tot het terrein. Als je het al vaker hebt gedaan weet je zo onderhand waar alle Barzini's vandaan komen. Zoek goed dekking, en schiet ze snel je kunt iedereen neer, maar let op je minutie. Als je eenmaal de binnenplaats hebt uitgeroeid, begeef je je naar de achter ingang.

Open de deur, en kijk of je enige Barzini's ziet. Zo ja, schiet ze zo snel mogelijk neer. Zo nee, begeef je naar een plek waar je overzicht hebt van alle kanten, zodat je snel mensen neer kunt halen. Zodra je ook maar één Barzini spot, zoek je goed dekking en schiet hem neer. Let erop dat je niet de eigenaar vermoord, want dan kun je het wel shaken.

Weet verder goed waar alle Barzini's vandaan komen, zodat je er goed op bent voorbereid. Neem ook eens een kijkje in deze Walkthrough van The Godfather.

Om nog even terug te komen op je andere vraag omtrent de Weapon Upgrade; dit pistool heet het 'Assasin's Pistol', en is best goed. Het schiet aardig snel. In de Walkthrough zul je meer informatie over dit pistool krijgen, dan is het aan jou of je hem koopt of niet. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.