Geplaatst: 10 april 200421 jaren comment_4675 Heeft er iemand plaatjes in het groot van de symbolen van de gangs. ik wil het liefst een plaatje van het symbool van de rednecks.
Geplaatst: 10 april 200421 jaren comment_4679 Ja, maar je kunt ze ook zelf op je pc zetten.. Hier heb je de Rednecks, Zarelli en die gele, k weet niet meer hoe die heten :unsure:
Geplaatst: 10 april 200421 jaren comment_4684 Een Redneck logo kan je denk op een KKK website vinden. Ik geef geen URLs naar dat soort websites. <_<
Geplaatst: 10 april 200421 jaren comment_4685 Wat is er dan met rednecks? (sorry als dit een domme vraag is hoor)
Geplaatst: 10 april 200421 jaren comment_4686 De rednecks zijn mensen in Amerika die oorspronkelijk uit Engeland komen. Ze vinden dat iedereen zoals hun moet zijn White Anglo Saxon Protestants (WASP) De extremen groep hiervan de KKK (de Ku Klux Klan) staat bekend om de haat van zwarte mensen. De KKK en de Rednecks groepering kom je vooral tegen in zuiden van de USA. De Rednecks zitten ook in GTA2.
Geplaatst: 10 april 200421 jaren Auteur comment_4688 Ik heb die plaatjes nodig voor school om iets in te kleuren en dat doe ik over gta. ik vind het redneck teken wel vet. ik wist niet dat dat van de kkk was.
Geplaatst: 10 april 200421 jaren Auteur comment_4689 Heeft er misshien nog iemand plaatjes in het groot van bijv. love fist of andere gangs vaan gta. of gewoon makkelijk na te tekenen plaatjes die typisch bij gta horen.
Geplaatst: 10 april 200421 jaren comment_4753 Love Fist?? Welke gang is dat? Die zit volgens mij niet in GTA2 :unsure:
Geplaatst: 10 april 200421 jaren comment_4756 Voor School ?? :blink: Je kan het GTA webart downloaden op www.rockstarnorth.com Dan heb je veel logo's en art.
Geplaatst: 11 april 200421 jaren Auteur comment_4764 Waar moet ik dan kijken? best leuke site is het! :lol:
Geplaatst: 12 april 200421 jaren comment_4822 De Rednecks.. Ik vind ze ook wel cool B) Om mee te vechten! Het gaat er altijd hard aan toe daar met hun Molotov Cocktails :lol:
Geplaatst: 15 april 200421 jaren comment_4955 Hehe Echt gvaarlijk daar , als je er ff niet uitkijkt ben je idd zo dood!
Geplaatst: 15 april 200421 jaren comment_4970 Ik doe altijd met codes.. Anders is het saai vind ik.. B)
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5139 Joriz:De rednecks zijn mensen in Amerika die oorspronkelijk uit Engeland komen. Ze vinden dat iedereen zoals hun moet zijn White Anglo Saxon Protestants (WASP) De extremen groep hiervan de KKK (de Ku Klux Klan) staat bekend om de haat van zwarten mensen. De KKK en de Rednecks groepering kom je vooral tegen in zuiden van de USA. De Rednecks zitten ook in GTA2. Ja joriz ben je niet in de war met de Koe Koek Clan?
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5148 Joriz:De rednecks zijn mensen in Amerika die oorspronkelijk uit Engeland komen.Ze vinden dat iedereen zoals hun moet zijn White Anglo Saxon Protestants (WASP) De extremen groep hiervan de KKK (de Ku Klux Klan) staat bekend om de haat van zwarten mensen. De KKK en de Rednecks groepering kom je vooral tegen in zuiden van de USA. De Rednecks zitten ook in GTA2. Ja joriz ben je niet in de war met de Koe Koek Clan? Nee...de KKK (Ku Klux Klan) is ook een rassistische groep in Amerika maar dat is heel iets anders dan WASP
Geplaatst: 18 april 200421 jaren comment_5155 Ja joriz ben je niet in de war met de Koe Koek Clan? Je schrijft het Ku Klux Klan. Dit vond ik op internet, op een "humor" site.. Dat wat die gast zegt, staat ook op hun vlag! (Leuk onderwerp, ik pin hem vast!) Iemand die nog meer weet over gangs uit GTA 2?? Misschien de Zaibatsu, wat plaatjes ervan! Of Yakuza! Misschien bestaan er nog andere gangs echt B)
Heeft er iemand plaatjes in het groot van de symbolen van de gangs. ik wil het liefst een plaatje van het symbool van de rednecks.