Jump to content

Wat vinden jullie van deze game? 45 leden hebben gestemd

1. 1. ...

• Helemaal te gek
      12
    • Wel goed
      10
    • Het gaat wel
      7
    • Hij valt een beetje tegen
      6
    • Echt een *** game!
      8

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_864002

ik heb gisteren het risico toch genomen om nfs:prostreet

en ik moet zeggen het valt allemaal goed mee de demo is slecht

maar als je het volledige spel speelt is echt wel goed hoor de graphics

zijn mooi en zeker die rook engine is mooi gemaakt.

online is het wat tegenvallen.

moest ik de game raten geef ik het een 6.5/10 :Y

Geplaatst:
comment_869486

Ik moet zeggen dat NFSPS erg de trend volgt qua vinyls, zeker nu de Graffiti erbij zit. Trouwens vind ik het erg leuk nu je met getunde pooierbakken lekker kunt scheuren op een parcours ( maar helaas geen slip sporen o_O, of toch niet echt afgewerkt...). Wat wel tegenvalt voor beginners is het aanbod qua onderdelen. Al die namen en merken. Je weet haast niets te kiezen :D. Ik vind NFSPS een aanrader voor race fans. Het zijn geen illigale race's meer, maar Tuning Meetings. Ik dacht persoonlijk dat dit leuker is , erg origineel met de Racedays. Nu ook bekend is gemaakt dat het uitbbreidings pakket afgekondigd is kan het helemaal niet stuk :puh:

Rate voor deze game 9.1/10 ,komt door de overdosis keuze :puh:

Geplaatst:
comment_870538

ik vind hem gigantisch tegenvallen! ik moet wel toegeven dat de graphics net echt lijken, maar toch... ik mis het vrij rondrijden en de cartuning aan de buitenkant. aan de buitenkant is er niet veel te veranderen... underground en most wanted zijn een stuk beter! er zitten ook wel veel auto's in nfs pro street, maar het circuit-rijden vind ik persoonlijk niets... vrij rondrijden is veel beter!

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_884670

Ik heb NFS Prostreet de eerste dag al geruild tegen Assasin's Creed ik mis wel toch de vrij rond rijden en nu moet je auto's kopen om ook mee te doen aan evenementen ik vind NFS Most Wanted wel better als ik het mocht raten voor mij is het een 6.5/10 ik vind het best wel jammer :cry: .

Geplaatst:
comment_886192

ik vind het geen gigantische kutgame maar ik vind toch dat de besturing aardig te wensen overlaat en dat de grafische engine veel te zwaar is voor wat je er voor terug krijgt, de patch maakt het gigantische stotteren eens tuk minder maar hij stotterd nogsteeds.

de tegenstanders hebben nogsteeds een beetje last van de bungie cord AI maar wel minder als eerst en de tegenstanders zijn wel wat beter en minder frustrerend.

een deel van de auto's die ze hebben beloft zitten er neit in zonder ze met een hack speelbaar te maken.

kortom: hij is beter dan de 2 vorige NFS's maar er zitten nog teveel fouten in die het plezier verknallen.

cijfer: 7,5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.