Jump to content
Geplaatst:
comment_825074

Goede avond allemaal :cya:

Ik kom maar niet verder in de missie "Light My Pyre" van Lance Vance. In het begin moet je Lance volgen en hem beschermen tegen de mensen van Armando Mendez. Dit doe ik door een Tank te spawnen en zo de mannen van Armando uit te schakelen. Vervolgens kom ik op Prawn Island en moet ik weer wat mannen van Armando Mendez uitschakelen en dan via de achterkant het huis binnen gaan. Dat lukt 8 van de 10 keer wel maar dan ben ik daar binnen en dan komt Armando mij achterna met een Flamethrower en dan moet ik Armando killen. Als ik dan Armando heb vermoord komt er elke keer weer zo'n mannetje met een AK-47 die mij doodschiet... :duh:

Vrij irritant dus nou is mijn vraag, hoe kan ik het snelste/beste de mannen EN Armando Mendez vermoorden zonder zelf dood te gaan?

PS: Voordat ik het huis van Armando Mendez binnenga, toets ik altijd nog eventjes de Maximum Armor + Maximum Health in en dan ga ik pas naar binnen.

PS: Ik speel op de PS2.

Bewerkt: door Dubbeh

Featured Replies

Geplaatst:
comment_925167

Hier nog tips:neem volle health en armor mee.

Zorg voor voldoende ammo voor je wapen waar je drive-by's mee doet.

Het achtervolg gedeelte van deze missie is het best te doen met een motor. Nadat de auto van Lance is opgeblazen en je weer de controle over Victor krijgt vind je rechts een PCJ-600 tegen een boom aan staan.

Armando kan je snel omleggen met behulp van de minigun of M249, zodra je wat tijd hebt ligt hij zo om.

Lock meteen na de cut-scene op Armando met (PSP) of (PS2) en begin direct met schieten. Met een minigun of M249 ligt hij op de grond voordat hij ook maar op je gevuurd heeft. Succes verder!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.