Jump to content
Geplaatst:
comment_825449

Ik denk dat de nieuwste GTA zich gaat afspelen in Vice City (ook een verbeterde versie net als in IV) Maar ik hoop dat het in San Andreas zich afspeeld omdat je dan weer grote vlaktes hebt (ik vind dat niet erg) en dan ook nog lekker veel stad

p.s. Sorry als dit topic verkeerd staat. Er is nog geen subforum voor

• Reacties 254
  • Bezichtigingen 23k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1388208

Van mij mogen ze gewoon weer Vice City doen. Met een lekker grote map en hetzelfde zweterige sfeertje en dan een Cubaan in de hoofdrol.

En over Cuba gesproken, Havana lijkt me ook helemaal te gek.

Of Mexico-stad met die gifgroene kever-taxi's. Die Latino-cultuur heeft wel wat, vind ik.

Geplaatst:
comment_1388231
En Amsterdam dan...:puh:, of een andere stad in NL.

dat word saai en onrealistisch, beetje engels praten in nederland? het spel zal echt onbegrijpelijk owrden, denk jij dat als je op alle winkels het nederlandse zet de buitenlanders het zullen begrijpen? Het idee is al waardeloos, en het zal nooit gebeuren aangezien r* alleen parodieen of fictieve steden maakt.

Geplaatst:
comment_1388244

Amsterdam ofzo zou best kunnen hoor beetje klein maar heeft wel de herkenbare grachten enzo.

Ik dacht eerder aan heel nederland dan ofzo dan kom je aan gta sa grote ongeveer.

Lekker door je eigen straatje heen crossen:p

Bewerkt: door jf_de_man

Geplaatst:
comment_1388804

Vergeleken met New York is amstedram echt niks. Tenminste dat zie ik zo want ik zou het echt te saai vinden als het in Amsterdam was. Een lekkere grote stad met een heeerlijke sfeer zoals Vice City alleen dan groter past er beter bij. Ik zie geen sfeer in Amsterdam hoor.

Geplaatst:
comment_1391195
waarom zou je amsterdam willen als stad in de volgende gta?

Ja Idd waarom amsterdam in hemelsnaam.

Er is helemaal geen sfeer in.

GTA blijft bij de amerikaanse steden die een vette sfeer kunnen creëren.

Ik zie nu niet direct het hoofdpersonage lopen aan het atomium in brussel of ergens in een brolstad in europa.

En dan nog, dan moeten alle peds ect nederlands/frans gaan praten.

Dat zie ik ook niet gebeuren.

Zo nogal stom zijn.

De enige europese stad die ook maar een uber kleine kans krijgt is londen. (volgens mij toch)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.