Jump to content

Wat Ben jij in GTA SA?? 57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat Ben jij in GTA SA??

• Een cheater
      14
    • Iemand die alleen maar met vuist aanvalt..
      2
    • Iemand die de hele stad afmoord..
      17
    • Een non-cheater..
      22

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_77915

Af een toe een cheat om je eens uit te leven, om te moorden of over het water te geraken (ik zit pas in SF en ik gebruik dan de cheat 'auto's zweven over het water' om op uitstap te gaan naar het derde deel maar als ik daar aankom krijg ik direct 4 sterren, beetje lastig om op verkenning te gaan....) :angry:

Geplaatst:
comment_77918

Ik heb in de eerste GTA gecheat (vooral wapens, armor en gezondheid, minder wanted level) maar nu zou ik echt heel graag de 100% halen maar ik vrees ervoor, zoveel dingen dat ge moet zoeken

Geplaatst:
comment_77934

Ik heb hem eerst uitgespeeld zonder cheats, daarna ben ik weer overnieuw begonnen en heb een aantal cheats gebruikt en ben nu iedereen die voor mijn voeten loopt aan het vermoorden :)

Geplaatst:
comment_77944

Ik ben voornamelijk een neger die met zijn homies, de andere negers in het spel uitmoord en die mexicanen, ook ben ik een cheatnerd ( :lol: zoals al die computernerds dat noemen :lol: ) ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.