Geplaatst: 19 november 200717 jaren comment_825790 eey ik wil een kerst sig:{nieuwjaar heb ik al ) type: sig stijl:kerst dus gezelig groote maakt niet echt uit niet te groot en niet te klein gewoon een standaard sig ik wil graag een afbeelding van een boom in de rechterkant van de sig wel een kerstboom en dan versiert met lichtjes die kniperen ofzo. Als tekst wil ik graag fiegel5 wenst je een prettige kerst! en dan onderin links mijn naam in een mooi lettertype. rand hoeft niet kan wel laat ik aan juli over als kleur wil ik graag e.chte kerst sfeer en geen donkere kleuren vedder wil ik dat hij mooi en gezelig is en een echte kerst sfeer en alle dingen die er bij kunnen zoals kerst ballen ezo laat ik aan jou over
Geplaatst: 22 november 200717 jaren Auteur comment_828017 M4X bedankt voor je hulp en doorzettings vermogen met zo stommen fiegel als ik. bedankt
eey ik wil een kerst sig:{nieuwjaar heb ik al
)
type: sig
stijl:kerst dus gezelig
groote maakt niet echt uit niet te groot en niet te klein gewoon een standaard sig
ik wil graag een afbeelding van een boom in de rechterkant van de sig wel een kerstboom en dan versiert met lichtjes die kniperen ofzo.
Als tekst wil ik graag fiegel5 wenst je een prettige kerst! en dan onderin links mijn naam in een mooi lettertype.
rand hoeft niet kan wel laat ik aan juli over
als kleur wil ik graag e.chte kerst sfeer en geen donkere kleuren
vedder wil ik dat hij mooi en gezelig is en een echte kerst sfeer en alle dingen die er bij kunnen zoals kerst ballen ezo laat ik aan jou over