Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

x1950?

hoi,

Ik ben bezig een nieuwe pc samen te stellen, en nu zit ik eventjes vast by de videokaart.

Eerst was ik van plan om een 8600 gt te kopen, maar ik heb veel topics gelezen waar die wordt afgeraden. Nu ben ik van dus van plan om voor de Sapphire x1950 pro (256 mb) te gaan. Hebben sommigen onder jullie ervaring met deze kaart, en is deze zeker zijn geld waard?

greets,

hypno

Featured Replies

Goeie kaart, preseert goed met games vergeleken met de 8600 GT en is ook in verhouding niet duur. Doen, zou ik zeggen!

Greetz :sigaar:

Pff.. geen 8600GT, die 1950 is een goede DX9 kaart :) Als je iets meer te besteden hebt neem dan de ATi Radeon HD3850, is pas net uit een is stukken beter dan die gare 8600GT(S) Overclocked of niet, het is en blijft een slecht ding voor zijn geld. De HD3850 kost rond de 150 / 160 euro Van ASUS. Als je dat geld niet hebt neem dan een 1950 ;) Oh, er komt ook een 8800GT met 256 MB in de middenklasse, waardoor de HD3850 het tegen die kaart moet opnemen, ik denk dat de 8800GT het dan wint, maar of ie goedkoper is? Als je nog verdere hulp nodig hebt met het samenstellen van je pc kan je het altijd vragen ;)

  • Author

jop thnx ik ga gaan voor de x1950 pro:)

ja een ander vraagje over de processor. Presteert een amd athlon x2 6000+ goed genoeg voor de nieuwere games?

thnx;)

jop thnx ik ga gaan voor de x1950 pro:)

ja een ander vraagje over de processor. Presteert een amd athlon x2 6000+ goed genoeg voor de nieuwere games?

thnx;)

Ja maar neem een E6750 is 161 euro en presteerd beter ;) Let op: neem een Socket 775 Moederbord. Deze zijn echter wel wat duurder....

  • Author

ja dat wou ik ook eerst doen maar ik heb al een am2 moederbord:p

ja dat wou ik ook eerst doen maar ik heb al een am2 moederbord:p

Ja dan is de 6000+ de beste keuze. Tenzij je nog een S775 moederbord wil / kan kopen ;).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.