January 9, 200521 yr kan iemand mij misschien vertellen waar mooie restaurantjes zijn waar ik met een date heen kan gaan? en bij zoek fuctie kon ik niks nuttigs vinden <_<
January 9, 200521 yr Verschilt per date, vertel welke en we zullen je helpen. Er zijn trouwens wel meerdere topics over, gewoon naam van de date invoeren.
January 9, 200521 yr Met denise ging ik altijd naar de Pizza Hut. De dichtsbijzijnde. BTW: er zijn al echt veel topic over. Zoek maar eens op vriendin
January 9, 200521 yr met denise kun je het beste naar die pizza hut gaan. die wat het dichtsbij ligt.
January 9, 200521 yr Het is altijd de dichtsbijzijnde resaurant... wat kan je nog meer doen met ze behalve naar restaurants gaan?
January 9, 200521 yr je kan ook naar een bar gaan :unsure: Als je nou niet vertelt WELKE vriendin je hebt kunnen we met zekerheid antwoorden.
January 9, 200521 yr Het is altijd de dichtsbijzijnde resaurant... wat kan je nog meer doen met ze behalve naar restaurants gaan? Je kan ook later met haar naar de dansclub gaan. En soms wil ze ook met je naar bed. :lol: Edited January 9, 200521 yr by mazzeltje
January 9, 200521 yr Wat wel dom is je kan alleen in die Cafe's als je een vriendin hebt en niet in eentje ik bedoel dan waar geen geel driehoekje voor staat :angry:
January 9, 200521 yr http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...7&hl=girlfriend Misschien heb je hier wat aan, ook voor in de toekomst vragen te voorkomen.
January 9, 200521 yr wel stacked pizza is fastfood en zit in gta san andreas en is de digtbijzijnste maar pizza hut .... is vers en zit niet in san andreas :lol: okee ?
kan iemand mij misschien vertellen waar mooie restaurantjes zijn waar ik met een date heen kan gaan? en bij zoek fuctie kon ik niks nuttigs vinden <_<