Geplaatst: 20 november 200717 jaren comment_826380 Hee, Ik heb een plaatje voor een userbar maar hij's te groot, kan ik met photoshop die verkleinen? of anders een beetje roteren.
Geplaatst: 20 november 200717 jaren comment_826389 Ja hoor het gaat heel gemakkelijk. Als je op de layer staat van het desbetreffende plaatje dan druk je op 'CTRL' + 'T'. Dan is er een soort rechthoek rond dat plaatje met aan elke hoek een klein vierkantje. Pak zo een 'vierkantje' op 1 v.d. hoeken van het plaatje. Verklein nu het plaatje door de muis te bewegen. Let wel op! Als je SHIFT ingedrukt houd tijdens het verkleinen kan je plaatje niet uitgerokken geraken. Het lijkt moeilijk uitgelegd, maar je zal alles wel zien hoor.
Geplaatst: 20 november 200717 jaren Auteur comment_826397 Ja hoor het gaat heel gemakkelijk. Als je op de layer staat van het desbetreffende plaatje dan druk je op 'CTRL' + 'T'. Dan is er een soort rechthoek rond dat plaatje met aan elke hoek een klein vierkantje. Pak zo een 'vierkantje' op 1 v.d. hoeken van het plaatje. Verklein nu het plaatje door de muis te bewegen. Let wel op! Als je SHIFT ingedrukt houd tijdens het verkleinen kan je plaatje niet uitgerokken geraken. Het lijkt moeilijk uitgelegd, maar je zal alles wel zien hoor. He thx het is gelukt
Hee,
Ik heb een plaatje voor een userbar maar hij's te groot, kan ik met photoshop die verkleinen? of anders een beetje roteren.