Ik vind het echt een top-band. Vooral live zijn ze hééél sterk met grote licht shows en gemengde nummers van rock tot pop. Ze hebben nog steeds na 25 jaar hun eigen sound. Er zijn veel bands (zoals Coldplay) die hebben geprobeerd ze te 'verslaan'. Maar naar mijn idee is nog niemand ze dat gelukt Ze staan nog steeds aan de top. Hoger kunnen ze niet meer stijgen, ze kunnen alleen nog maar dalen. Maar ik heb er de volste vertrouwen in dat ze dat niet gaan laten gebeuren. Wel moet ik zeggen dat ik hun oude albums beter vind dan de nieuwe. De nieuwe zijn teveel gericht op 'peace and poverty.' Beetje jammer maar de nummers zijn ook nog wel mooi hoor Zelf vind ik With or Without You het mooiste Lekker rustig nummer met een prachtige tekst die men vaker meemaakt dan dat hij eigenlijk in de gate heeft
PS.
Ik weet niet of er al een U2-topic bestond! Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar die wilde niets vinden met U2 erin. Ik heb daarom nog handmatig gezocht maar heb toen ook niets gevonden. Bestaat ie al wel dan mag er een op
Wat vind men op dit forum eigenlijk van U2?
Ik vind het echt een top-band. Vooral live zijn ze hééél sterk met grote licht shows en gemengde nummers van rock tot pop. Ze hebben nog steeds na 25 jaar hun eigen sound. Er zijn veel bands (zoals Coldplay) die hebben geprobeerd ze te 'verslaan'. Maar naar mijn idee is nog niemand ze dat gelukt
Ze staan nog steeds aan de top. Hoger kunnen ze niet meer stijgen, ze kunnen alleen nog maar dalen. Maar ik heb er de volste vertrouwen in dat ze dat niet gaan laten gebeuren. Wel moet ik zeggen dat ik hun oude albums beter vind dan de nieuwe. De nieuwe zijn teveel gericht op 'peace and poverty.' Beetje jammer maar de nummers zijn ook nog wel mooi hoor
Zelf vind ik With or Without You het mooiste
Lekker rustig nummer met een prachtige tekst die men vaker meemaakt dan dat hij eigenlijk in de gate heeft 
PS.
Ik weet niet of er al een U2-topic bestond! Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar die wilde niets vinden met U2 erin. Ik heb daarom nog handmatig gezocht maar heb toen ook niets gevonden. Bestaat ie al wel dan mag er een
op