Geplaatst: 20 november 200717 jaren comment_826560 Hoe maak je op de ps2 dat rook(rood) dat komt van de stuntplane? Greetz Metal
Geplaatst: 20 november 200717 jaren comment_826565 Deze kun je met de R3-knop activeren, wat tevens de knop is om submissies in overheidsvoertuigen te starten. De Stuntplane kent geen submissie, maar in plaats hiervan activeert deze knop de rode rook uit het vliegtuig. @ _KoE_Mzungu: Klopt, en misschien had die vergelijking beter gemaakt kunnen worden. Ik dacht namelijk dat dit (wielen intrekken) met L3 moest, maar dat is dus niet zo.
Geplaatst: 20 november 200717 jaren Auteur comment_826568 Bedankt Bling was ff benieuw ernaar Greetz Metal
Geplaatst: 20 november 200717 jaren comment_826651 Even een toevoeging: de knop R3 wordt normaal gesproken bij vliegtuigen gebruikt om de wielen in te trekken. Dit kan niet bij de Stuntplane, daarvoor in de plaats dus die rook onder die knop.
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826791 dit is geen rook maar een vloeistof die over de akkers word gespoten met de cropduster, volgens mij is dit mest maar dat weet ik niet zeker.
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826912 Mest is nog altijd niet zo wit en dun dat het in een wolke zit. Het is gewoon water. Omdat het een sproeivliegtuigje is. Dit zie je wel vaker in grote landen, waar boeren vaak te grote akkers hebben om het via het land van water te voorzien
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826927 dit is geen rook maar een vloeistof die over de akkers word gespoten met de cropduster, volgens mij is dit mest maar dat weet ik niet zeker. Bij de stuntplane is het wel rook, bij de Cropduster is het inderdaad water (of enig andere vloeistof) om over de akkers te spuiten.
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826937 dit is geen rook maar een vloeistof die over de akkers word gespoten met de cropduster, volgens mij is dit mest maar dat weet ik niet zeker. Bij de stuntplane is het wel rook, bij de Cropduster is het inderdaad water (of enig andere vloeistof) om over de akkers te spuiten. maar er zit ook zon hooi ding aan de vleugels
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826949 Hooi watte? Hooi -vork -wagen -baal -beestje -kist -koorts -land -wagen -zolder. Welke is het nu? En als je die uitsteeksels aan de vleugels bedoelt: Dat zijn de leidingen voor het water Het moet toch ergens uitkomen hè?
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_827161 Het moet toch ergens uitkomen hè? maar even serieus, ik wist nooit dat het water was, kan je er nog iets speciaals mee?
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_827164 Je kan er niets speciaals mee. Ik kwam eerst ook niet tot de ontdekking dat het een sproeivliegtuig was
Geplaatst: 29 december 200717 jaren comment_852934 Deze kun je met de R3-knop activeren, wat tevens de knop is om submissies in overheidsvoertuigen te starten. De Stuntplane kent geen submissie, maar in plaats hiervan activeert deze knop de rode rook uit het vliegtuig. @ _KoE_Mzungu: Klopt, en misschien had die vergelijking beter gemaakt kunnen worden. Ik dacht namelijk dat dit (wielen intrekken) met L3 moest, maar dat is dus niet zo. zou het kunnen dat er een zijmissie voor de stuntplain was voorzien , vanwegen de rook bv/ om een akker te besproeien
Geplaatst: 29 december 200717 jaren comment_852984 zou het kunnen dat er een zijmissie voor de stuntplain was voorzien , vanwegen de rook bv/ om een akker te besproeien Het kan best maar ik denk het niet. Ik denk meer dat het is om SA een beetje op te fleuren....
Hoe maak je op de ps2 dat rook(rood) dat komt van de stuntplane?
Greetz Metal