Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826753 hoi, ik heb hospital tycoon gekocht voor pc(voldoet aan eisen), bij het gamen zie je de muisaanwijzer niet dus moet je gokken waar hij is weet iemand raad?
Geplaatst: 25 november 200717 jaren comment_830255 mssch eens kijken in je opties of je muiscursor aan staat?
Geplaatst: 27 november 200717 jaren Auteur comment_831360 mssch eens kijken in je opties of je muiscursor aan staat? het enige dat aan te passen is het geluid en beeldkwaliteit
Geplaatst: 28 november 200717 jaren comment_832051 ja zoiets had ik ook met zoo tycoon, ik had hem een hele lange tijd in de kast liggen en toen weer geinstaleerd, en... hij deed het. Mijn advies, instaleer hem opnieuw en als dat niet lukt haal programma´s van je pc af die je niet gebruikt
Geplaatst: 30 november 200717 jaren Auteur comment_833355 ja zoiets had ik ook met zoo tycoon, ik had hem een hele lange tijd in de kast liggen en toen weer geinstaleerd, en... hij deed het. Mijn advies, instaleer hem opnieuw en als dat niet lukt haal programma´s van je pc af die je niet gebruikt ok, zal ik eens proberen
hoi, ik heb hospital tycoon gekocht voor pc(voldoet aan eisen), bij het gamen zie je de muisaanwijzer niet dus moet je gokken waar hij is
weet iemand raad?