Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826828 hallo ik speel gta nu al een tijd maar sinds kort doet hij heel raar steeds als ik naar buiten ga dan sluit gta af hij geeft een foutmelding voor een rapport hulp?? tom
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826990 Kun je het ietsje beter uitleggenm snap er niet veel van
Geplaatst: 21 november 200717 jaren comment_826998 Heb je misschien een mod geïnstalleerd die iets aan de buitenwereld veranderd, zoals een bepaald gebouw, wagen, of ander voorwerp? Zoja, ga eens na welke mod je precies hebt geïnstalleerd en verwijder hem weer door de bestandjes te vervangen met de back-ups die je hopelijk hebt gemaakt.
Geplaatst: 27 november 200717 jaren Auteur comment_831303 Heb je misschien een mod geïnstalleerd die iets aan de buitenwereld veranderd, zoals een bepaald gebouw, wagen, of ander voorwerp? Zoja, ga eens na welke mod je precies hebt geïnstalleerd en verwijder hem weer door de bestandjes te vervangen met de back-ups die je hopelijk hebt gemaakt. ja dat klopt maar ik heb geen backup gemaakt maar ik ben hem al aan het unistallen dus sowieso bedankt!!
hallo ik speel gta nu al een tijd maar
sinds kort doet hij heel raar
steeds als ik naar buiten ga dan sluit gta af
hij geeft een foutmelding voor een rapport
hulp??
tom