hallo iedereen ben er weer. mijn vice city werkt niet meer steeds als ik het opstart en begin te spelen loop ik meestal at rond af schiet wat mensen maar maar dan hoor je een geluid en druk ik op enter dan kom ik weer op het bureablad en staat er een foute melding van verzenden niet verzenden en soms unhandled expedition zo iets daarvan. kunnen je me graag . ik installeer het erg vaak 3 keer per dag al 4 weken zo iets.en toen het werkte en ik ging bv in een motor rijden zo snel als ik kon waren vaak de kleuren niet af bv d straaten waren onzichtbaar en ik heb wel 1 mod pas waar niemand er is maar die heb ik pas vandaag .
en wat ik nog wou zeggen is dat ik dagt dat het wam door de eigenschappen en ik zag windows 95 erop staan maar ik heb xp en die staat er niet tussen
hallo iedereen ben er weer. mijn vice city werkt niet meer steeds als ik het opstart en begin te spelen loop ik meestal at rond af schiet wat mensen maar maar dan hoor je een geluid en druk ik op enter dan kom ik weer op het bureablad en staat er een foute melding van verzenden niet verzenden en soms unhandled expedition zo iets daarvan. kunnen je me graag
. ik installeer het erg vaak 3 keer per dag al 4 weken zo iets.en toen het werkte en ik ging bv in een motor rijden zo snel als ik kon waren vaak de kleuren niet af bv d straaten waren onzichtbaar en ik heb wel 1 mod pas waar niemand er is maar die heb ik pas vandaag .
en wat ik nog wou zeggen is dat ik dagt dat het wam door de eigenschappen en ik zag windows 95 erop staan maar ik heb xp en die staat er niet tussen
laterzz iamyoughost