Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_77863 Weet iemand een locatie van een Sanchez in Los Santos
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_77885 bij mij stond er is een x een sanchez tegen de muur van het station in San Fierro. tegenover het tankstation waar je missies kan doen. Grtz Insane
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_77908 NIET DUBBELPOSTEN ... :angry: GEBRUIK DE EDIT BUTTON PLZ!!!! :S 't niveau van de noobs hier is erg frustrerend!
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_77973 NIET DUBBELPOSTEN ... :angry: GEBRUIK DE EDIT BUTTON PLZ!!!! :S 't niveau van de noobs hier is erg frustrerend! hahah daar heb je gelijk in maar zo zijn veel mensen hier begonnen NOOBSTYLE @ Gizmo71 gebruik de zoekfuntie dan vind je de locatie ook Bewerkt: 10 januari 200520 jaren door tupac
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_77989 Er is geen sanchez in LS :lol: ik kom de sanchez wel vaker rijdend tegen in Los Santos in de kleine dorpjes en op het platteland en zelde in de stad
Geplaatst: 10 januari 200520 jaren comment_77998 Er is geen sanchez in LS :lol: ik kom de sanchez wel vaker rijdend tegen in Los Santos in de kleine dorpjes en op het platteland en zelde in de stad Hij heeft het over de standplaats van sanchez en die is er niet, je kan hem wel vaak zien rijden in dorpen dat is waar. Er is wel een plek waar hij is in SF staat, dan kan je toch naar LS rijden en over die bergen enzo dat is wel leuk m'n favoriet zelfs als je bike skill vol hebt dan val je niet meer zo vaak. Ik ga me voertuigen binnenkort ook updaten dan komt die in de walktrough en dan kan je hem daar vinden.
Geplaatst: 14 januari 200520 jaren comment_80646 de sanchez rijd heel vaak in red country in die dorpjes enzo
Weet iemand een locatie van een Sanchez in Los Santos