Geplaatst: 23 november 200717 jaren comment_828517 Ik heb zojuist Garry's Mod ondekt. Je hebt daarvoor source-spellen nodig, wat blijkt, ik heb ze allemaal.. Counter-Strike Source Day of Defeat Source (2x ;l) Half Life 2 Deathmatch Half Life 2 Lost Coast Ik heb gelezen dat Steam het automatisch installeert, wat dus niet is gebeurd bij mij.. Je kan het ook downloaden, maar ik en mijn kameraad hebben zich helemaal kapot gezocht, maar niks gevonden. Ik zou graag willen weten of iemand een download ofzo weet.. Voor versie 10 moet je betalen, Ongeveer 6 euro, maar k heb geen PayPal ofzo.. Versie 9 is gratis, volgens mij is de een-na-nieuwste nu 9.0.4 .. Bewerkt: 23 november 200717 jaren door GTA-Roloboy
Geplaatst: 1 december 200717 jaren Auteur comment_834051 Laat maar, ik had het gevraagt op een Duits forum, en heb antwoord gekregen. Btw, Ik heb Gmod 10 gekocht Eerst niet, Omdat ik niet wist wat ClickandBuy was
Ik heb zojuist Garry's Mod ondekt.
Je hebt daarvoor source-spellen nodig, wat blijkt, ik heb ze allemaal..
Counter-Strike Source
Day of Defeat Source (2x ;l)
Half Life 2 Deathmatch
Half Life 2 Lost Coast
Ik heb gelezen dat Steam het automatisch installeert, wat dus niet is gebeurd bij mij..
Je kan het ook downloaden, maar ik en mijn kameraad hebben zich helemaal kapot gezocht, maar niks gevonden.
Ik zou graag willen weten of iemand een download ofzo weet..
Voor versie 10 moet je betalen, Ongeveer 6 euro, maar k heb geen PayPal ofzo..
Versie 9 is gratis, volgens mij is de een-na-nieuwste nu 9.0.4 ..
Bewerkt: door GTA-Roloboy