November 23, 200718 yr Type: Avatar Stijl: Gewoon.. Grootte: 64x64 en 15 KB. Afbeelding: Geen Tekst: Ik wil gewoon een simpele avatar,met in het midden mijn naam in de lettertype van GTA styl. Rand: 1 px,zwart Kleuren: Een blauwe achtergrond. Render (optioneel): Extra (optioneel): Geen Veel succes!
November 23, 200718 yr Dit is niet moeilijk ik zal wel wat maken. Achtergrond gewoon zwart ? Hier je avatar, nog wensen ? --> PB me dan ! Had je naam maar schuin gezet aangezien je naam zo lang is. Edited November 23, 200718 yr by 2fast{0}
November 23, 200718 yr Author Dit is niet moeilijk ik zal wel wat maken. Achtergrond gewoon zwart ? Hier je avatar, nog wensen ? --> PB me dan ! Had je naam maar schuin gezet aangezien je naam zo lang is. Bedankt,hij is top! Edit: Hij is te groot.. Zou je hem kunnen verkleinen? Edited November 23, 200718 yr by GrandTheftTwanO
November 23, 200718 yr Dit is niet moeilijk ik zal wel wat maken. Achtergrond gewoon zwart ? Hier je avatar, nog wensen ? --> PB me dan ! Had je naam maar schuin gezet aangezien je naam zo lang is. Bedankt,hij is top! Edit: Hij is te groot.. Zou je hem kunnen verkleinen? O, de grootte, niet naar gekeken. Ik Edit hem zo wel. [EDIT] Hij is verkleind naar 14,8 KB als het nu niet goed is dan weer ik het niet. Edited November 23, 200718 yr by 2fast{0}
November 23, 200718 yr Author Dit is niet moeilijk ik zal wel wat maken. Achtergrond gewoon zwart ? Hier je avatar, nog wensen ? --> PB me dan ! Had je naam maar schuin gezet aangezien je naam zo lang is. Bedankt,hij is top! Edit: Hij is te groot.. Zou je hem kunnen verkleinen? O, de grootte, niet naar gekeken. Ik Edit hem zo wel. [EDIT] Hij is verkleind naar 14,8 KB als het nu niet goed is dan weer ik het niet. Hij is perfect!
Type: Avatar
Stijl: Gewoon..
Grootte: 64x64 en 15 KB.
Afbeelding: Geen
Tekst: Ik wil gewoon een simpele avatar,met in het midden mijn naam in de lettertype van GTA styl.
Rand: 1 px,zwart
Kleuren: Een blauwe achtergrond.
Render (optioneel):
Extra (optioneel): Geen
Veel succes!