Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_828915 Weet iemand wat dit is bovenin Shorside Valley? (Check bijlage) Bewerkt: 24 november 200717 jaren door Johannes47
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_828918 Op mijn kaartje van GTA III staat ''Cedar Ridge Observatory''. Het is dus gewoon een sterrenkijk basis of iets dergelijks, ik heb wel eens geprobeerd daar te komen, maar volgens mij kan dat niet. Of misschien met de vliegende tank truuc wel. Verder is het niets bijzonders ofzo, maar gewoon een opvulling van de ruimte. ----- In dit topic vind je meer informatie over het ''Cedar Ridge Observatory'', en een manier om er te komen. Bewerkt: 24 november 200717 jaren door Jow Tommy Verceti
Geplaatst: 24 november 200717 jaren Auteur comment_828929 Op mijn kaartje van GTA III staat ''Cedar Ridge Observatory''. Het is dus gewoon een sterrenkijk basis of iets dergelijks, ik heb wel eens geprobeerd daar te komen, maar volgens mij kan dat niet. Of misschien met de vliegende tank truuc wel. Verder is het niets bijzonders ofzo, maar gewoon een opvulling van de ruimte.----- In dit topic vind je meer informatie over het ''Cedar Ridge Observatory'', en een manier om er te komen. Oke bedankt, Ik wist de naam niet van dat gebouw omdat ik een franse GTA 3 map heb.
Weet iemand wat dit is bovenin Shorside Valley?
(Check bijlage)
Bewerkt: door Johannes47