Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_828955 Zoals jullie wellicht hebben kunnen lezen is mijn naam dus Michael en woon ik in Amsterdam. Naast het spelen van GTA-spelen, is mijn tweede passie LOWRIDERS. Zelf hebben we een Cadillac Fleetwood-lowrider en zijn we lid van Majestics. Iemand de dvd Sunday Driver gezien? Meer mensen van hier die van lowriders houden? Als jullie meer foto's willen zien, laat maar weten. Ik heb er honderden. Me and Twin (president of Majestics, chapter Compton) Bewerkt: 24 november 200717 jaren door gta michael
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829028 Ik vind het wel mooie auto's, alleen goude velgen, hydrolics en rare paintjobs hoeft van mij niet.
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829081 gouwe velge en hydraulics zijn toch het mooiste man geak
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829099 Ik vind lowriders ook heel mooi om te zien. Vooral die hydraulics dan. Dit is mijn favo lowrider :
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829178 Als jullie meer foto's willen zien, laat maar weten. Ik heb er honderden. Ik zou heel graag wat mooie Lowrider foto's willen zien.
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829604 Dze vind ik zelf het mooist: Ik vind dat er uitzien alsof hij veel te hard door de bocht is gegaan en niet meer terug kan. Hydraulics is natuurlijk wel leuk om te hebben, maar ik vind het niet mooi. Bewerkt: 24 november 200717 jaren door LBG
Geplaatst: 25 november 200717 jaren comment_829826 technisch gezien kun je onder elke auto hydraulics zetten maar men gebruikt meestal van die amerikaanse platte pimpbakken
Geplaatst: 26 november 200717 jaren Auteur comment_831074 Als jullie meer foto's willen zien, laat maar weten. Ik heb er honderden. Ik zou heel graag wat mooie Lowrider foto's willen zien. Voor een reisverslag (met vele foto's van lowriders) zouden jullie anders hier eens kunnen kijken: http://www.dutchlowriderforum.nl/viewtopic...asc&start=0 .
Geplaatst: 27 november 200717 jaren comment_831178 Ik vind de auto's op zich wel erg gaaf, en hydrolics zijn leuk om te showen. Alleen alle gangsta dingen die eraan verbonden zitten trekken mij niet echt. Niks mis met lowriders, alleen geef mij maar Harley Davidson
Geplaatst: 27 november 200717 jaren comment_831186 dat kan toch niet goed voor zo'n auto zijn? Daarom is het ook verboden om mee te rijden in Nederland.. Het is niet erg goed voor de vering (Hoewel deze wel word aangepast) en het heeft grote invloed op het rijgedrag van de auto.. Maar toch blijft het echt vet!
Geplaatst: 29 november 200717 jaren Auteur comment_832884 dat kan toch niet goed voor zo'n auto zijn? Daarom is het ook verboden om mee te rijden in Nederland.. Het is niet erg goed voor de vering (Hoewel deze wel word aangepast) en het heeft grote invloed op het rijgedrag van de auto.. Maar toch blijft het echt vet! Van wie heb je die info? Klopt namelijk niet veel van wat je hierboven hebt geschreven. Het is niet verboden om met een lowrider te rijden in Nederland. Kan gewoon elk jaar APK-gekeurd worden. De vering wordt geheel vervangen/aangepast, dus is het ook niet slecht voor de vering. Als je het goed inbouwt en de juiste spullen gebruikt, rijdt het beter dan origineel. Onze vorige lowrider:
Zoals jullie wellicht hebben kunnen lezen is mijn naam dus Michael en woon ik in Amsterdam.
Naast het spelen van GTA-spelen, is mijn tweede passie LOWRIDERS.
Zelf hebben we een Cadillac Fleetwood-lowrider en zijn we lid van Majestics.
Iemand de dvd Sunday Driver gezien? Meer mensen van hier die van lowriders houden?
Als jullie meer foto's willen zien, laat maar weten. Ik heb er honderden.
Me and Twin (president of Majestics, chapter Compton)
Bewerkt: door gta michael