Ik heb perongeluk teveel bestanden in mijn gta3-bestand gezet . Het zit zo; ik had een hotrod gedownload en ik wil deze installeren, maar in het bestand zit 5 keer een Hustler.txd bestand Ik dacht dus(verschrikkelijk dom, ik weet het) dat die er alle 5 inmoesten. Ik zet ze erin en sla op(ik gebruik MultiIMG) en multiIMG loopt vast :s. Ik open Taakbeheer en sluit zo het programma af, maar als ik gta3 terug wil openen krijg ik de melding: "Kan DIR bestand niet vinden. C:/Programm files...
En ik wil GTA open en tijdens het laden loopt hij vast(gta.exe werkt niet meer).
HULP!
Ik heb perongeluk teveel bestanden in mijn gta3-bestand gezet
. Het zit zo; ik had een hotrod gedownload en ik wil deze installeren, maar in het bestand zit 5 keer een Hustler.txd bestand
Ik dacht dus(verschrikkelijk dom, ik weet het) dat die er alle 5 inmoesten. Ik zet ze erin en sla op(ik gebruik MultiIMG) en multiIMG loopt vast :s. Ik open Taakbeheer en sluit zo het programma af, maar als ik gta3 terug wil openen krijg ik de melding: "Kan DIR bestand niet vinden. C:/Programm files...
En ik wil GTA open en tijdens het laden loopt hij vast(gta.exe werkt niet meer).
Wat moet ik doen??