Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829045 Hallo, Ik ben eens aan de slag gegaan met photoshop en wat tuts beken en ik ben tot deze outcome gekomen ik zou si willen weten was julllie er van vinden. (deze sg is gemaakt door men broer en wil wete of ie goed is) Gratz Broer van tom
Geplaatst: 28 november 200717 jaren Auteur comment_831791 Wtf ^^ Men broer is op me account gegaan en dat gepost Hij is dood Tom
Geplaatst: 28 november 200717 jaren comment_831846 grappige broer heb jij je sig is wel mooi gemaakt alleen de tekst vind ik niet zo goed passen bij het plaatje het is precies arabisch of zo een 8/10
Geplaatst: 29 november 200717 jaren comment_832416 Omdat je volgens mij Jeroen ( ja toch ) ? heet krijg je van mij een 10 Nee even serieus (A), IK vind hem persoonlijk been beetje te leeg... Ik zou de render ( prince of percia ) in het midden zetten zodat het plaatje al meteen veel beter en positiever oogt . Die witte strepen er doorheen zijn nét teveel, nu lijkt het een beetje slordig. Ik vind die explosie erg leuk gedaan. Ik zou het plaatje in het midden zetten en nog een paar effecten gebruiken om de zijkant op te vullen met een beetje outer glow, smudge.. Verder die witte strepen beetje aanpassen Suc6. ~~ Jeforce Bewerkt: 29 november 200717 jaren door JeFoRcE
Hallo,
Ik ben eens aan de slag gegaan met photoshop en wat tuts beken en ik ben tot deze outcome gekomen ik zou si willen weten was julllie er van vinden.
(deze sg is gemaakt door men broer en wil wete of ie goed is)
Gratz Broer van tom