Geplaatst: 10 april 200421 jaren comment_4703 Ik Heb een fout ondekt bij Gta Vice City, Ik kan onder de Zee spiegel rijden :o :huh: :o Ik heb een paar screenshots gemaakt en een filmpje met fraps, ik heb trouwens ook de ulitimate trainer geinstaleerd....komt het mischien hierdoor????
Geplaatst: 1 mei 200421 jaren comment_6495 Ik denk dat het aan die trainer ligt! :lol: wel grappig! ik vind het ook wel grappig
Geplaatst: 2 juli 200420 jaren comment_11787 heb je solid granit car aan staan?(default: shift+2) dan word je auto kei zwaar en zink je in water en kan je onder water rijden...ook kan je autos heel hard van de baan rammen
Geplaatst: 2 juli 200420 jaren Auteur comment_11789 heb je solid granit car aan staan?(default: shift+2)dan word je auto kei zwaar en zink je in water en kan je onder water rijden...ook kan je autos heel hard van de baan rammen Nee deze optie heb ik neit aan staan
Geplaatst: 2 juli 200420 jaren comment_11807 in de trainet staat ook een code dat je in het water kan rijden, dathad ik gedaan, of heb je het altijd als je de trainer opstart en geen code doet?
Ik Heb een fout ondekt bij Gta Vice City, Ik kan onder de Zee spiegel rijden
:o :huh: :o Ik heb een paar screenshots gemaakt en een filmpje met fraps, ik heb trouwens ook de ulitimate trainer geinstaleerd....komt het mischien hierdoor????