Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829100 weet iemand de code van de pc game san andreas voor een dodo ik weet hem niet kan iemand mij helpen?????????????????
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829104 Er is geen code in GTA San Andreas voor de Dodo , wel is er een code voor de Stuntplane en dat is FLYING TO STUNT. Verder kun je de Dodo op elk vliegveld vinden , hier zijn de vindplaatsen van de Dodo.
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829124 De informatie die je zoekt is gewoon op WikiGTA te vinden: >>klik<< Codenaam: DODO, ID: 593
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829129 Je kan trouwens ook de Dodo spawnen met de Noobmode versie 2 , die hier te downloaden is. Of je kunt de Dodo simpelweg met de Carspawner spawnen , die hier te downloaden is.
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829455 Er is geen code in GTA San Andreas voor de Dodo , wel is er een code voor de Stuntplane en dat is FLYING TO STUNT. Verder kun je de Dodo op elk vliegveld vinden , hier zijn de vindplaatsen van de Dodo. Let wel dat de dodo's aangegeven met een rode stip alleen spawnen afhankelijk van je vorderingen in de Flying School.
Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829464 Ja inderdaad , je moet alle 10 onderdelen van de vliegschool hebben gehaald om de Dodo op Easterbay Airport te krijgen. Minimaal Brons moet genoeg zijn , aangezien een Dodo niet zo'n zeldzaam luchtvoertuig is.
weet iemand de code van de pc game san andreas voor een dodo
ik weet hem niet
kan iemand mij helpen?????????????????