Geplaatst: 24 november 200717 jaren comment_829312 als je na het eten van een dikke hamburger lekker vol zit moet je maar lekker racen. (vergeet niet ook de nooit honger cheat te doen) je kan sneller rijden als cj iets eet. (vandaag ontdekt)
Geplaatst: 25 november 200717 jaren comment_829844 geloof je me niet probeer maar ik kan geen mods gebruiken wat ik heb het spel op de ps2Oké.. Ik heb het ook even met de PS2-versie getest: rijden in een willekeurig voertuig zonder gegeten te hebben en vervolgens dezelfde route herhalen met een paar hamburgers op. Ik moet je teleurstellen: dit had bij mij geen invloed op CJ's rijgedrag, laat staan de snelheid van het voertuig.Waarschijnlijk was dit daarom slechts je eigen verbeelding geweest.
Geplaatst: 25 november 200717 jaren comment_830406 Ik heb er mijn twijfels bij hoor het zou maar zo kunnen want ik heb ook al is zo iets mee gemaakt. Alleen heb ik er verder niks mee gedaan. Maar ik kan het me natuurlijk ook hebben verbeeld.....
Geplaatst: 26 november 200717 jaren comment_830636 Dat het waarschijnlijk door verbeelding komt zijn wel het al een tijdje over eens... Met fietsen kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar ik heb geen idee hoe doordat jij eet je auto sneller wordt.
Geplaatst: 26 november 200717 jaren comment_830810 Laten we het er inderdaad maar op houden dat het gewoon verbeelding is geweest, want ik heb tot nu toe nog geen enkel (duidelijk) tegenargument gezien. Er valt veel te verbeelden, zelfs in een game. Het lijkt mij daarom verstandig om daar in dit geval ook gewoon vanuit te gaan, zodat we deze discussie achter ons kunnen laten. Mocht iemand toch nog iets over dit onderwerp te melden hebben, dan staat (in eerste instantie) mijn PB-inbox daar altijd open voor.
als je na het eten van een dikke hamburger lekker vol zit moet je maar lekker racen. (vergeet niet ook de nooit honger cheat te doen) je kan sneller rijden als cj iets eet. (vandaag ontdekt)