Jump to content
Geplaatst:
comment_829376

Heey,

Ik heb een heel mooi eiland gemaakt, doordat ik geen foto vanuit de lucht kan maken lijkt dit een klein, saai, eilandje maar dat is het zeker niet, de V0.1 bevat de volgende dingen:

* Een Huis

* Een terras

* Een landingsbaan

* Een heli-land-plaats

* Veel rotsen

* Veel bomen en planten

* Een geheime plek (nog niet helemaal af)

Er staat:

1x Shamal

2x Rustler

1x nrg-500

1x infernus

1x maverick

De V0.2 is uit! deze bevat extra kleine dingetjes zoals lampjes.

Komt bijna uit!

Screens (behoren bij V0.1):

Ja ik weet dat die shamal niet goed staat maar dat is al gefixed

gallery1ct4.jpg

gallery3dp4.jpg

gallery9rh5.jpg

gallery11je1.jpg

gallery12ui2.jpg

gallery15cy5.jpg

De v0.2 komt een andere keer uit, deze bevat wat extra dingen + lampjes

Bewerkt: door Danny_k

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_834247

Ik kan hem tot nu toe alleen nog maar voor sa:mp uit brengen voor als je een eigen server hebt,

Wie dat wilt moet mij maar pm'en

Het probleem blijft nogsteeds dat ik een goede map naar ipl en ide converter nodig heb

Bewerkt: door Danny_k

Geplaatst:
  • Auteur
comment_834433

Als je het zo graag wilt mag jij het wel voor mij converteren, maar ik ga niet 4 uur lang alles converteren en dan ook nog de namen er bij zoeken en dan maar gokken dat hij het ook nog doet.

Geplaatst:
comment_834463

Mischien kan je een goede modder zoals JGuntherS , Wazuup , of DaBeast een vriendelijke PM sturen. :D Een van hun zou het kunnen doen , als ik jouw screens ziet van de mod kan ik al niet meer wachten om hem te bespelen. :puh:

Geplaatst:
comment_839159

Jammer, dan zie ik nog maar één oplossing. En dat is de mod opnieuw maken met een ander programma dat wel werkt, anders kunnen de mensen die de mod willen downloaden wel blijven wachten. :clown:

Geplaatst:
comment_839353

Met de map editor gaan modden is ook niet slim, om het in singleplayer te krijgen is een kutwerkje waar niemand op zit te wachten. Gebruik voortaan maar Map IO of MEd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.