Jump to content

Met de Heli na Liberty City Sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een Heli of een ander voertuig in Liberty City van Sa te krijgen?

Zonder mods ofzo, wel met cheats............

:dans:

Mijn bedoeling is om met een heli er rond te kunnen vliegen of met een auto daar rond rijden. :D

Ik weet dat door de zwaartekracht dat daar normaal niet mogelijk is, maar ik heb een armax voor de ps2 en daar kun je dus de zwaartekracht mee uitschakelen.

Maar nu dus nog een voertuig daar zien te krijgen. _O_

Geplaatst:

Met Armax (en het CheatDevice) kun je ook naar elke plek die je wil teleporteren. Ook als je in een auto zit dus. Je moet het alleen even van te voren erin programmeren. Zie de link voor meer info.

Geplaatst: (bewerkt)
Met Armax (en het CheatDevice) kun je ook naar elke plek die je wil teleporteren. Ook als je in een auto zit dus. Je moet het alleen even van te voren erin programmeren. Zie de link voor meer info.

Ik kan alleen een cheat vinden dat je na liberty city kunt teleporteren via ZIP hemel of zo iets.

Maar dan moet je een interieur in gaan en dan kan je toch geen voertuig mee nemen. :D

Hoe bedeol je dat met van te voren er in programeren?

is dit mogelijk met armax hoe leg uit graag :cab:

EDIT HOE WERKT DAT VIA DIE ZIP HEMEL TELEPOTEREN???

Bewerkt: door sjors12345
Geplaatst:

Sorry, ik was in de war met het CheatDevice voor LCS. Daar kun je coördinaten om je naar te teleporteren van te voren inprogrammeren inde savegame, in de Cheatdevice van SA is dit niet mogelijk.

Geplaatst:
Sorry, ik was in de war met het CheatDevice voor LCS. Daar kun je coördinaten om je naar te teleporteren van te voren inprogrammeren inde savegame, in de Cheatdevice van SA is dit niet mogelijk.

toch heb ik deze code voor de ps2 gevonden---> ARMax PAL UK/French Thanks To Skiller:

Hidden Tattoo via LS Tattoo (PAL)

02HP-P5B4-9GE5E

5059-6P3E-7QUE4

UJDA-FD9B-VFVYQ

Liberty City via Zip (PAL)

DX6F-68VW-Q69PM

1F1P-BR92-PB8GG

80TE-VZTH-MMYMZ

REAQ-A192-K3B16

15XD-EGQQ-9ZYT9 <-----HIER

Maar alleen hoe werkt deze code en hoe moet je hem uitvoeren.

Geplaatst:

Ik denk niet dat je op dit forum veel verder opschiet met dit soort berichten. Voor zover ik weet ben jij de enige in de SA-fora die zo intensief gebruik maakt van armax en deze codes zo vaak toepast. Ik ben dus geneigd om te zeggen dat je het gewoon moet uitproberen aangezien jij hierin de enige 'expert' ben. Ik durf geen exact getal te noemen maar ik vermoed dat 80% of meer op dit forum gebruik maakt van het spel op de PC, dus zo'n 15% op de PS2. Daarnaast is het aantal PS2 gebruikers met armax een nog grotere zeldzaamheid, ik ken er 5 op dit forum waarvan ik en jij daarbij horen en 2 andere die niet echt actief op het forum aanwezig zijn.

Daarbij heb ik mezelf nooit verdiept in de codes van armax, cheats e.d. aangezien ik het spel zoals het is nog het leukst vind (zonder mods en cheats). Dus ik ben bang dat je, wat dit soort onderwerpen betreft, het beste je heil kan zoeken op fora waar meer 'experts' op dit gebied rondlopen.

Ik wil ook andere leden verzoeken die hier geen verstand van hebben om hier niet onnodig te posten, tenzij je sjors verder op weg kan helpen. Nogmaals: dit is een PS2 + armax gerelateerd topic. Succes sjors ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...