Jump to content

Featured Replies

comment_829946

Er zijn helaas geen bus stations in GTA Vice City , in geen enkele GTA is een bus station. Met behulp van mods kun je er mischien bus stations in zetten , maar in het spel zelf zitten geen bus stations. ;)

Ik denk dat je bedoelt waar de bussen stoppen , bus halte heet dat. Die zijn er wel , maar er zijn geen bus stations. :)

Edited by DenkaanHenk

comment_829948

Hey ^_^

Omdat ik eerlijk gezegd niet zo veel zin had voor het zelf te maken ;), heb ik even op google gekeken, en daar vond ik dit: een route van alle bus haltes,en hoe je het best kunt rijden.

EDIT@Denkaanhenk: In VC zijn idd geen echte bus stations, maar wel buspalen waar mensen wachten voor de bus, en zo kan je dan een hele route rijden.

Edited by GTA-Freak2

• Author
comment_829967
Hey ^_^

Omdat ik eerlijk gezegd niet zo veel zin had voor het zelf te maken ;), heb ik even op google gekeken, en daar vond ik dit: een route van alle bus haltes,en hoe je het best kunt rijden.

EDIT@Denkaanhenk: In VC zijn idd geen echte bus stations, maar wel buspalen waar mensen wachten voor de bus, en zo kan je dan een hele route rijden.

ja, ik bedoel inderdaad bushaltes/palen.

Bedankt in ieder geval.

:slotje: