November 25, 200718 yr Hallo mensen, Ik heb Thunderbird gebruikt maar sinds kort maak ik gebruik van Office 2007 maar ik kan nu mijn adresboek niet importeren wegens dat het een .ldif bestand is. Is er een manier om deze dus toch te importeren? Alvast bedankt!
November 25, 200718 yr Je kunt Address Magic proberen om het om te zetten. Download hier. Mvg, Flitskikker
Hallo mensen,
Ik heb Thunderbird gebruikt maar sinds kort maak ik gebruik van Office 2007 maar ik kan nu mijn adresboek niet importeren wegens dat het een .ldif bestand is.
Is er een manier om deze dus toch te importeren?
Alvast bedankt!