Jump to content
Geplaatst:
comment_830480

Aangezien je muziek kan zetten op je PS3 & Xbox 360, denken jullie dat er ook een custom track player komt??

Dat zou ik namelijk best geniaal vinden _O_

Bewerkt: door De Plag

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_843338
Als het goed is komt er binnenkort ingame xbm op de ps3, wat dus inhoud dat het altijd kan op de achtergrond ookal ondersteunt het spel het niet, dat werkt dan alleen gewoon via het ps3 menu.

Dat heeft de xbox 360 nu al, dat je tijdens game eigen muziek kan afspelen, maar het nadeel ervan vind ik dat de muziek altijd door gaat, ook als je een cutscene bekijkt en als je uit een auto stapt.

Ik heb liever de muziek alleen in de auto en niet als ik loop of een missie speel.

Geplaatst:
comment_843421
Als het goed is komt er binnenkort ingame xbm op de ps3, wat dus inhoud dat het altijd kan op de achtergrond ookal ondersteunt het spel het niet, dat werkt dan alleen gewoon via het ps3 menu.

Dat heeft de xbox 360 nu al, dat je tijdens game eigen muziek kan afspelen, maar het nadeel ervan vind ik dat de muziek altijd door gaat, ook als je een cutscene bekijkt en als je uit een auto stapt.

Ik heb liever de muziek alleen in de auto en niet als ik loop of een missie speel.

TIP: speel op de pc! ^_^

Geplaatst:
comment_844014

Ik zou het wel cool vinden! Ik speel ook altijd mijn eigen liedjes af in Saints Row :tu: Radio's enzo hoor je alleen op de motor of in de auto :( Maar nu hoor je het ook als je loopt met een Custom Track Player! Geniaal!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.