Jump to content
Geplaatst:
comment_78386

de EastereggEasteregg :lol:

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

Apartment 3c

Links de deur waardoor je in apartment 3c komt, rechts de kamer zelf. Er is ook een badkamer, maar daar heb ik uit ethische overwegingen geen screen van gemaakt. Is nogal ranzig, namelijk :lol:

Gedumpte lijken

Er staan er twee aangegeven op de kaartjes. Er zijn geruchten dat er nog een derde is boven Prawn Island, maar die heb ik tot op heden niet gevonden.

Hostes ad pulverum ferire

Boerenlatijn voor 'sla je vijanden tot pulp'

het Chariot Hotel

Een beetje banale grap, wel. :lol: Let ook op de fontijn boven op het dak van het hotel die om de zoveel seconden spuit. De ramen lichten op na 11 uur, en zijn niet elke keer op deze manier verlicht.

Zelfmoordgrap

Don't just jump; Hyperjump! Te zien naast het raam waaruit je de foto's neemt van Candy Suxxx en Alex Shrub in de missie van the Studios.

Liberty Chartered Lines

Is het je wel 's opgevallen dat dit schip hetzelfde schip is als diegene die je opblaast in de missie 'Bomb da base, act II' in GTA III? Alleen hier is het schip nog redelijk intact, in GTA III staat het op instorten.

Sterrenbeeld

Deze easteregg zal wel bij bijna iedereen bekend zijn; Het sterrenbeeld 'Rockstar'. Voor de duidelijkheid heb ik de sterren op de juiste manier verbonden. Het sterrenbeeld bevindt zich in het oosten.

Rockstarlogo's

Als staartje van de vorige easteregg: Nog meer rockstarlogo's. De locaties heb ik er niet bijgezet; da's onbegonnen werk.

Scheepswrakken

GTA VC schijnt geen veilige haven te zijn. Er zijn in ieder geval al twee grote vrachtschepen gezonken. Achterop de wrakken staat overigens weer 'Chartered Liberty Lines' Verder ligt er nog een klein wrak onder de brug naar Downtown, en drie autowrakken onder de brug van Starfish Island naar Little Havana.

Ik update deze lijst zo snel en vaak mogelijk. Suggesties zijn welkom.

• Reacties 381
  • Bezichtigingen 116.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_486959

Ik dacht de radiozenders, lijken die niet erg veel op echte radiozenders qua naam? Zenders zoals Flashback draaien namelijk alleenmaar 80's muziek.

Wave 103 >> Wave 105

Flash FM >> Flashback Radio

V-Rock >> K-Rock

Fever 105 >> Fever M 1051

Etc.

Bewerkt: door The Golden Fighter

Geplaatst:
comment_490204

keep your friends close...

is ook een uitspraak bij de godfather,

"My father taught me many things ... keep your friends close, but your enemies closer."

Michael tege Pentangeli

godfather part II(1974)

misschien staat er het al

Geplaatst:
comment_490498
keep your friends close...

is ook een uitspraak bij de godfather,

"My father taught me many things ... keep your friends close, but your enemies closer."

Michael tege Pentangeli

godfather part II(1974)

misschien staat er het al

Dit zegt Blade ook in Blade II, lijkt me meer een echt bestaand gezegde dan dat het uit The Godfather komt.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_497247

Zonder die dag op school was ik er mischien nie achter gekomen

Maar de missie Phnom Penh 86 is mischien een verwijzing naar Phnom Penh een provincie/streek in Cambodja

Geplaatst:
comment_497444

Ja, dat is al lang bekend, dat is omdat er in de missie een enorm bloedbad is, en dat in het echt ook vaak genoeg is geweest, dat is allemaal al lang bekend. Het nummer '86 slaat op het jaartal waarin vc zich afspeelt.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_519331

ik denk dat ik nog een verwijzing heb naar rockstar: in downtown zit een bedrijf dat ROXOR international heet (dit is misschien al eens gezegd? :?) met ongeveer hetzelfde logo als rockstar

roxor.jpg

Bewerkt: door killzone4ever

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_546131

Ha die ekoJ.....welkom op ons forum dan en we hopen dat je er een leuke tijd hebt :Y. Als je een easter egg wil melden in de toekomst mag dat altijd hier, maar doe dat altijd even met een bijbehorende screen. Want voor de easter eggs geldt altijd: geen screen, geen bewijs. Geen bewijs, geen easter egg......

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_566312

Waarschijnlijk, of mischien ook niet.. kunnen jullie je allemaal wel ongeveer de eerste man op de maan herrineren. Dit was in de tijd van de 'koude oorlog' en hier speelde de ruimtevaart ontwikkelingen een grote rol. Op een gegeven moment onstaat er een wedloop waarin beide landen zo snel mogelijk een mens op de maan brengen. Hieruit ontstond het Amerikaanse Apollo programma en bij de Apollo 11 deed Neil Armstrong de eerste menselijke stap op de maan. Echter is er in de loop der tijd een complottheorie ontwikkeld waarin wordt beweert dat de maanlandingen binnen het Apollo programma van 1969 tot 1972 nooit hebben plaatsgevonden en in de studio zijn opgenomen. Hier zijn allemaal argumeten voor: >>Klik<<

De link naar Vice City is in deze dat in de filmstudio's er een studio te zien is met een ruimteschip wat lijkt op de Apollo 11(als deze geland is) en waarbij de hele maan en de Amerikaanse vlag die erop gepland is, is nagebootst. In mijn ogen is deze studio dus een verwijzing naar het vermeende feit dat de Apollo missies in een filmstudio zijn opgenomen waarmee het de spot drijft met de Amerikaanse regering. Zie hier ook de screen:

post-3181-1167002399.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.