Jump to content
Geplaatst:
comment_78386

de EastereggEasteregg :lol:

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

Apartment 3c

Links de deur waardoor je in apartment 3c komt, rechts de kamer zelf. Er is ook een badkamer, maar daar heb ik uit ethische overwegingen geen screen van gemaakt. Is nogal ranzig, namelijk :lol:

Gedumpte lijken

Er staan er twee aangegeven op de kaartjes. Er zijn geruchten dat er nog een derde is boven Prawn Island, maar die heb ik tot op heden niet gevonden.

Hostes ad pulverum ferire

Boerenlatijn voor 'sla je vijanden tot pulp'

het Chariot Hotel

Een beetje banale grap, wel. :lol: Let ook op de fontijn boven op het dak van het hotel die om de zoveel seconden spuit. De ramen lichten op na 11 uur, en zijn niet elke keer op deze manier verlicht.

Zelfmoordgrap

Don't just jump; Hyperjump! Te zien naast het raam waaruit je de foto's neemt van Candy Suxxx en Alex Shrub in de missie van the Studios.

Liberty Chartered Lines

Is het je wel 's opgevallen dat dit schip hetzelfde schip is als diegene die je opblaast in de missie 'Bomb da base, act II' in GTA III? Alleen hier is het schip nog redelijk intact, in GTA III staat het op instorten.

Sterrenbeeld

Deze easteregg zal wel bij bijna iedereen bekend zijn; Het sterrenbeeld 'Rockstar'. Voor de duidelijkheid heb ik de sterren op de juiste manier verbonden. Het sterrenbeeld bevindt zich in het oosten.

Rockstarlogo's

Als staartje van de vorige easteregg: Nog meer rockstarlogo's. De locaties heb ik er niet bijgezet; da's onbegonnen werk.

Scheepswrakken

GTA VC schijnt geen veilige haven te zijn. Er zijn in ieder geval al twee grote vrachtschepen gezonken. Achterop de wrakken staat overigens weer 'Chartered Liberty Lines' Verder ligt er nog een klein wrak onder de brug naar Downtown, en drie autowrakken onder de brug van Starfish Island naar Little Havana.

Ik update deze lijst zo snel en vaak mogelijk. Suggesties zijn welkom.

• Reacties 381
  • Bezichtigingen 116.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1017464

op starfish island liggen van die strand ballen als je daar op schiet vliegen ze de lucht in en als je ze op je hoofd krijgt vliegen ze weer de lucht in en als je hem dan weer op je hoofd krijgt dan komt er een 1 te staan en als je ze dan nog een keer op je hoofd krijgt komt er een 2 te staan en ga zo maar verder.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1052719

Volgens mij heb ik enkele leuke verwijzingen gevonden.

Ik had daarnet Carlito's Way gekeken, een of andere mooie actiefilm. Maargoed, er doet iemand mee, genaamd 'David Kleinfield" (gespeeld door Sean Penn). Ik meende echt wel een verwijzing naar Ken Rosenberg te zien. Beide zijn ze advocaten en beide hebben ze zo'n haarstijl;

David Kleinfield

Ken Rosenberg

Tweede;

Na een tijdje in de Arena te racen merkte ik het bord op "Earn Cash, Not Kudos". Lijkt dit niet wat op de Project Gotham Racing beloningen?

post-19365-1216845800.jpg

En ten laatste had ik nog dingen gevonden die te maken hadden met Miami Vice. Onderandere wanneer je een Wanted hebt van 3 sterren komt een Cheetah je toch achterna? Wel, kijk wie er uit stapt. Volgens mij lijken deze figuren enorm op Crockett en Tubs. Een blanke man en een kleurling. Ook vond ik een screenshot op google waarbij ze in hun boot zitten. De Chris Craft Stinger.... En als ik het goed heb staat hij gezellig toch ook op de cover van GTA:VC?

Helaas niet goed te zien, maar werd daarnaa doorzeefd met kogels :7.

post-19365-1216844293.jpg

post-19365-1216844847.jpg

Bewerkt: door Ice Banana

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1074493

Ik heb geen screen omdat het op mijn zus haar pc gebeurde maar ik vertel het wel even(ik zat er toevallig bij):

Ze zat Vice City MP te spelen, ze reed met de brommer tegen die brommer shop(die eruit is gehaalt) en viel ergens doorheen, ik denk net door een punt van het dak. Je zag misschien net 2 seconden die winkel die eruit is gehaalt en plots viel ze helemaal door de grond heen, en kwam ze plots weer op de straat terecht.

Ik weet dat dit een outtake is(staat ook bij wikigta), maar ik was er eigenlijk nooit ingeraakt, tot gisteren.

• 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1218147

Twee gezien:

onzinwn5.th.jpg

Respectievelijk

'Een divisie van bla bla bla'

'Vice city international airport

Angst en bagage terminaal'

>>> Door Flying Dutchman: Al laaaaang bekend en ik krijg jouw plaatje trouwens niet groter.<<<

Geplaatst:
comment_1221338

Omdat het wel heel erg onwaarschijnlijk is dat er ooit nog nieuwe easter eggs in Vice City gevonden worden, gaat dit onderwerp op slot. Mocht je denken toch nog iets nieuws gevonden te hebben, dan kun je mij een PB sturen en dan kijk ik of het nog het posten waard is.

:slotje:

• 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.