- Reacties 381
- Bezichtigingen 116.6k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Baffie 36 posts
-
Lantyz 32 posts
-
MrKooKie 21 posts
-
Hanneswasco 9 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
de EastereggEasteregg :lol:
*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*
Apartment 3c
Links de deur waardoor je in apartment 3c komt, rechts de kamer zelf. Er is ook een badkamer, maar daar heb ik uit ethische overwegingen geen screen van gemaakt. Is nogal ranzig, namelijk :lol:
Gedumpte lijken
Er staan er twee aangegeven op de kaartjes. Er zijn geruchten dat er nog een derde is boven Prawn Island, maar die heb ik tot op heden niet gevonden.
Hostes ad pulverum ferire
Boerenlatijn voor 'sla je vijanden tot pulp'
het Chariot Hotel
Een beetje banale grap, wel. :lol: Let ook op de fontijn boven op het dak van het hotel die om de zoveel seconden spuit. De ramen lichten op na 11 uur, en zijn niet elke keer op deze manier verlicht.
Zelfmoordgrap
Don't just jump; Hyperjump! Te zien naast het raam waaruit je de foto's neemt van Candy Suxxx en Alex Shrub in de missie van the Studios.
Liberty Chartered Lines
Is het je wel 's opgevallen dat dit schip hetzelfde schip is als diegene die je opblaast in de missie 'Bomb da base, act II' in GTA III? Alleen hier is het schip nog redelijk intact, in GTA III staat het op instorten.
Sterrenbeeld
Deze easteregg zal wel bij bijna iedereen bekend zijn; Het sterrenbeeld 'Rockstar'. Voor de duidelijkheid heb ik de sterren op de juiste manier verbonden. Het sterrenbeeld bevindt zich in het oosten.
Rockstarlogo's
Als staartje van de vorige easteregg: Nog meer rockstarlogo's. De locaties heb ik er niet bijgezet; da's onbegonnen werk.
Scheepswrakken
GTA VC schijnt geen veilige haven te zijn. Er zijn in ieder geval al twee grote vrachtschepen gezonken. Achterop de wrakken staat overigens weer 'Chartered Liberty Lines' Verder ligt er nog een klein wrak onder de brug naar Downtown, en drie autowrakken onder de brug van Starfish Island naar Little Havana.
Ik update deze lijst zo snel en vaak mogelijk. Suggesties zijn welkom.