Jump to content
Geplaatst:
comment_78386

de EastereggEasteregg :lol:

*Screen is naar de GTA VC walkthrough verhuist!*

Apartment 3c

Links de deur waardoor je in apartment 3c komt, rechts de kamer zelf. Er is ook een badkamer, maar daar heb ik uit ethische overwegingen geen screen van gemaakt. Is nogal ranzig, namelijk :lol:

Gedumpte lijken

Er staan er twee aangegeven op de kaartjes. Er zijn geruchten dat er nog een derde is boven Prawn Island, maar die heb ik tot op heden niet gevonden.

Hostes ad pulverum ferire

Boerenlatijn voor 'sla je vijanden tot pulp'

het Chariot Hotel

Een beetje banale grap, wel. :lol: Let ook op de fontijn boven op het dak van het hotel die om de zoveel seconden spuit. De ramen lichten op na 11 uur, en zijn niet elke keer op deze manier verlicht.

Zelfmoordgrap

Don't just jump; Hyperjump! Te zien naast het raam waaruit je de foto's neemt van Candy Suxxx en Alex Shrub in de missie van the Studios.

Liberty Chartered Lines

Is het je wel 's opgevallen dat dit schip hetzelfde schip is als diegene die je opblaast in de missie 'Bomb da base, act II' in GTA III? Alleen hier is het schip nog redelijk intact, in GTA III staat het op instorten.

Sterrenbeeld

Deze easteregg zal wel bij bijna iedereen bekend zijn; Het sterrenbeeld 'Rockstar'. Voor de duidelijkheid heb ik de sterren op de juiste manier verbonden. Het sterrenbeeld bevindt zich in het oosten.

Rockstarlogo's

Als staartje van de vorige easteregg: Nog meer rockstarlogo's. De locaties heb ik er niet bijgezet; da's onbegonnen werk.

Scheepswrakken

GTA VC schijnt geen veilige haven te zijn. Er zijn in ieder geval al twee grote vrachtschepen gezonken. Achterop de wrakken staat overigens weer 'Chartered Liberty Lines' Verder ligt er nog een klein wrak onder de brug naar Downtown, en drie autowrakken onder de brug van Starfish Island naar Little Havana.

Ik update deze lijst zo snel en vaak mogelijk. Suggesties zijn welkom.

• Reacties 381
  • Bezichtigingen 116.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_194956

In de eerste post van dit topic staat een link bij 'Rockstarlogo's', als je die link volgt kom je bij alle easter eggs van vice city. Als je daar klikt op 'Rockstarlogo's' zie je daar een plaatje met een stuk of 15 logo's, waar ook het zwembad bij staat.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_207400

met gta 3 heb ik pirates in men's pants poster gevonden ik weet niet of die in gta vc zit zou iemand daarvoor kunnen zoeken in sa zit een plaats pirates in men's pants

>>> PatrickW: reclame verwijderd, waarschuwing als beloning <<<

Geplaatst:
comment_207419
met gta 3 heb ik pirates in men's pants poster gevonden ik weet niet of die in gta vc zit zou iemand daarvoor kunnen zoeken in sa zit een plaats pirates in men's pants

Nee die zit er niet in bij Vice City. En Bij San Andreas was het ook geen easter egg.

En waarom maak je reclame voor die site? Dat mag niet. Ik dacht eerst dat het je sig was maar als ik erop klik kom ik op een andere site.

Bewerkt: door BeatboxGamer

Geplaatst:
comment_207456
En waarom maak je reclame voor die site? Dat mag niet. Ik dacht eerst dat het je sig was maar als ik erop klik kom ik op een andere site.

Het is ook geen Teaser-site van Rockstar :?

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_230272

Ik weet niet of dit echt een easter egg is, maar ik post het toch maar. In Vice City heb je een opdracht met de naam PCJ Playground. In GTA III zit een opdracht met de naam Patriot Playground.

Geplaatst:
comment_230278
Ik weet niet of dit echt een easter egg is, maar ik post het toch maar. In Vice City heb je een opdracht met de naam PCJ Playground. In GTA III zit een opdracht met de naam Patriot Playground.

Is niet echt een easteregg, meer creativiteit loos..

Ze hebben trouwens al die opdrachten met dezelfde 2 letters genoemd...

PCJ Playground

Maffia Massacre

etc...

Dat hebben ze trouwens tot nu toe vol weten houden.. :'D

Geplaatst:
comment_231341
Op dit bord staat 'Way Out'. Dit kan 2 dingen betekenen: 'Weg naar buiten', maar ook 'Helemaal buiten.'

[Plaatje]

Ik denk niet dat het een Egg is, want ik denk dat R* gewoon 'Weg naar buiten'

bedoelt heeft..

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.