Geplaatst: 26 november 200717 jaren comment_830949 hey, ik wil need for speed most wanted kopen voor de pc maar ik vind nergens welke vereisten hij nodig heeft wil iemand mij helpen mvg, PrI3sT
Geplaatst: 26 november 200717 jaren comment_830955 hey, ik wil need for speed most wanted kopen voor de pc maar ik vind nergens welke vereisten hij nodig heeft wil iemand mij helpen mvg, PrI3sT Als je eerst eens Google had gebruikt had je het zo gevonden. Zoeken met ''Most Wanted Requirements'' en meteen de eerst hit was goed. Maar goed, >>hier<< is de pagina.
Geplaatst: 27 november 200717 jaren Auteur comment_831396 ik wist niet wat vereisten was in het engels heb dan maar in het nederlands gezocht naar most wanted vereisten toch bedankt
Geplaatst: 28 november 200717 jaren comment_831911 Daarnaast kun je eventueel ook nog gebruiken maken van deze site. Je kunt daar een game selecteren, en er zal automatisch gecontroleerd worden of je PC voldoet aan de (minimale) eisen om het spel te draaien. Need for Speed staat er ook tussen (net zoals een hoop andere games) dus voor een eventuele volgende keer kun je daar ook terecht.
hey,
ik wil need for speed most wanted kopen voor de pc maar ik vind nergens welke vereisten hij nodig heeft
wil iemand mij helpen
mvg, PrI3sT