Ik wilde wat dingen ingame zetten, waarvan ik helaas even niks meer van kan vertellen.
Ik heb dus de mapcleaner gerunt. Daarna heb ik in de gta.dat mijn IDE en IPL aangemeld op de volgende manier.
IDE DATA\MAPS\BLACK\BLACK.IDE
dit staat onderaan het rijtje van de IDE's.
IPL DATA\MAPS\BLACK\BLACK.IPL
Dit staat onderaan het rijtje van de IPL's.
Voor de rest heb ik in de IDE en de IPL het volgende staan:
IDE:
objs
10000, block, block, 300, 128
10001, object, object, 300, 128
end
tobj
end
path
end
2dfx
end
anim
end
txdp
end
IPL:
# IPL generated from Max file LAe2.max
inst
10000, block, 0, 2493.5171, -1665.7764, 20.2427, 0, 0, 0, 1, -1
10001, object, 0, 2493.5171, -1665.7764, 13.2427, 0, 0, 0, 1, -1
end
cull
end
path
end
grge
end
enex
end
pick
end
jump
end
tcyc
end
auzo
end
mult
end
van mijn eerste object, heten de dff, COL en txd allemaal block. Bij mijn tweede object heten de dff, COL en txd allemaal object.
Nu gaat er tijdens het laden van GTA san andreas het volgende fout:
Het laad balkje blijft hangen als hij op 1/4 deel is, hij blijft zegt maar in een soort oneindigende loop hangen. Een keer moest ik hierbij mijn PC restarten.
Weet iemand wat er fout zou kunnen zijn, alvast hartstikke bedankt
Heej allemaal,
Ik wilde wat dingen ingame zetten, waarvan ik helaas even niks meer van kan vertellen.
Ik heb dus de mapcleaner gerunt. Daarna heb ik in de gta.dat mijn IDE en IPL aangemeld op de volgende manier.
dit staat onderaan het rijtje van de IDE's.
Dit staat onderaan het rijtje van de IPL's.
Voor de rest heb ik in de IDE en de IPL het volgende staan:
IDE:
IPL:
van mijn eerste object, heten de dff, COL en txd allemaal block. Bij mijn tweede object heten de dff, COL en txd allemaal object.
Nu gaat er tijdens het laden van GTA san andreas het volgende fout:
Het laad balkje blijft hangen als hij op 1/4 deel is, hij blijft zegt maar in een soort oneindigende loop hangen. Een keer moest ik hierbij mijn PC restarten.
Weet iemand wat er fout zou kunnen zijn, alvast hartstikke bedankt
Greetz,
Black Force