Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kan iemand misschien een save posten van Gta VC pc 100% + wat auto/eiland mods die al in de save zitten

Ik heb geprobeerd er zelf mods in te zetten maar dit lukt dus niet echt. Dus als iemand het wel is gelukt, en die zou zo vrij zou willen zijn om zijn save hier neer te zetten.... :tu:

Featured Replies

Kan iemand misschien een save posten van Gta VC pc 100% + wat auto/eiland mods die al in de save zitten

Ik heb geprobeerd er zelf mods in te zetten maar dit lukt dus niet echt. Dus als iemand het wel is gelukt, en die zou zo vrij zou willen zijn om zijn save hier neer te zetten.... :tu:

Hey, Silverline! Welkom op het forum!

Het is niet mogelijk om mods toe te voegen in een savegame, want een mod moet in een spel zelf gezet worden. Hier heeft een savegame verder niets mee te maken. Wil je dus mods, dan zul je dit in je eigen spel moeten doen. Mocht je graag meer info willen over modden, dan verwijs ik je door naar Modding Hulp waar verscheidene tutorials voor beginnende modders staan. Mocht je er met de tutorials ook niet uitkomen, dan kun je ons natuurlijk ook nog vragen. Veel succes! :)

Hey, Silverline! Welkom op het forum!

Het is niet mogelijk om mods toe te voegen in een savegame, want een mod moet in een spel zelf gezet worden. Hier heeft een savegame verder niets mee te maken. Wil je dus mods, dan zul je dit in je eigen spel moeten doen. Mocht je graag meer info willen over modden, dan verwijs ik je door naar Modding Hulp waar verscheidene tutorials voor beginnende modders staan. Mocht je er met de tutorials ook niet uitkomen, dan kun je ons natuurlijk ook nog vragen. Veel succes! :)

wel met patric w `s vet coole save editor daar mee kun je autos op bepaalde plekken eewig te laten spawnen

Edited by KoenKucharek