Jump to content
Geplaatst:
comment_832071

Goedendag,

Ik twijfel al geruime tijd tussen de pas verschenen game's CoD4 en AC. Ik weet dat het beide top-games zijn maar ik weet niet waar ik aan toe ben.

Aan de ene kant AC omdat ik niet echt toe ben aan weer een shooter en omdat free-roaming mij heel erg aantrekt. Aan de andere kant weer CoD4 omdat ik me eigenlijk nooit verveeld heb bij shooters. Bovendien ben ik nooit zo'n fan geweest van games waarin je moet vechten met zwaard ofzo.

En omdat er eigenlijk geen mensen zijn die CoD4 en AC goed kennen en veel spelen/gespeeld hebben krijg ik eigenlijk alleen maar te horen dat ze allebei 'zwaar fokking vet' zijn. Mijn voorkeur gaat ligt uit naar CoD4 omdat ik CoD 2 en 3 beiden heel veel en lang gespeeld heb.

Wie-o-wie kan mij iets meer vertellen en een reden geven waarom ik de ene moet kiezen.

Alvast bedankt.

Bewerkt: door SoaDT0M

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_832881

Allemaal heel erg bedankt voor de reacties want ik ben er eindelijk uit. Het wordt ondanks de vele adviesen voor AC toch CoD4. En daarmee zijn jullie aanbevelingen niet zinloos want hier heb ik uit opgemaakt dat AC minder bij mij past. Nog eens bedankt _O_

@hieronder: Ok dan :)

Bewerkt: door SoaDT0M

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_844513

Zelf heb ik CoD4, die is echt vet

Assasin's Creed heb ik niet maar lijkt me ook erg vet

Anders spaar nog een tijdje door en koop ze beide.

EDIT: O, ik zie dat je al een keuze gemaakt hebt ;)

Bewerkt: door GTAgangsta

• 3 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.